پرسپولیس نیوز : هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از غیبت مقابل نفت تهران حالا آماده بازی است، تاکید کرد شکست دادن فولاد در آستانه دربی اهمیت زیادی برای سرخپوشان دارد.

پیام صادقیان در خصوص بازی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی بسیار سختی است و فولاد تصادفی صدرنشین نشده است. فولادی‌ها تیم خوب و هماهنگی دارند و می‌توانند برای ما دردسرساز شوند اما ما در ورزشگاه آزادی قرار نیست امتیاز از دست بدهیم و به همین خاطر با تمام وجود به میدان خواهیم رفت.

هافبک هجومی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: قبول داریم که هواداران هم نگران هستند اما آنها باید به بازیکنان و کادر فنی اعتماد داشته باشند. مطمئن باشید پرسپولیس با دایی نتیجه می‌گیرد. در این مورد شک نداشته باشید.

وی در خصوص 2 بازی حساس تیمش مقابل فولاد و استقلال که نقش زیادی در بهبود وضعیت پرسپولیس دارد، افزود: در حال حاضر اصلاً به استقلال فکر نمی‌کنیم، چون بازی با فولاد سختی‌های خاص خودش را دارد و شکست دادن این تیم کمتر از بُردن دربی نیست. اگر فولاد را ببریم خودمان را به صدر جدول نزدیک می‌کنیم و مهم این است که صدرنشین را می‌بریم و به 2 امتیازی آنها می‌رسیم.در ضمن برای بازی با استقلال هم روحیه خواهیم گرفت.

صادقیان در خصوص پیوستن خلعتبری به پرسپولیس افزود: با محمدرضا در ذوب‌آهن همبازی بودم و شناخت کاملی از بازی هم داریم. خلعتبری با تجربه‌اش خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند. او بازیکن خوبی است و از آمدنش به پرسپولیس خیلی خوشحالم. من از چند سال پیش سبک بازی خلعتبری را دوست داشته‌ام و خیلی‌ها می‌گویند که شبیه او هستم.

وی در پایان در خصوص نگرانی هواداران پرسپولیس تاکید کرد: به هواداران حق می‌‎دهیم که ناراحت باشند و پیروزی بخواهند اما باید به بازیکنان هم حق داد. آنها تمام تلاش خود را می‌کنند و هواداران اصلاً شک نداشته باشند که شرایط تیم خیلی بهتر خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)