پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به عدم دعوتش به تیم ملی فوتبال ایران گفت: در تیم ملی پشت خط کسی نمانده‌ام.

پیام صادقیان در مورد تساوی پرسپولیس مقابل صبای قم، علت ناکامی سرخپوشان در بازی‌های خارج از خانه، عدم دعوتش به تیم ملی و حضور در تیم زیر 22 سال و … صحبت‌های زیر را انجام داد.

 

 * باز هم یک تساوی دیگر برای پرسپولیس در خارج از خانه…

متاسفانه توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. اگر این اتفاق رخ می‌داد، در بدترین حالت باید 4 گل به صبا می‌زدیم اما توپ‌هایمان به صورت عجیبی گل نمی‌شد.

* یعنی پرسپولیس طلسم شده؟

نمی‌دانم چه بگویم، اما واقعا توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شود، در طرف مقابل یک توپ که روی دروازه می‌آید گل می‌شود.

* خیلی‌ها اعتقاد دارند پرسپولیس سخت گل می‌زند و راحت گل می‌خورد، درست است؟

پرسپولیس راحت گل می‌خورد؟! ما که بهترین خط دفاع لیگ را داریم. نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند. مگر ما زود گل می‌خوریم یا بد گل می‌خوریم که این حرف‌ها را می‌زنند؟ نمی‌دانم چطور این مسائل را مطرح می‌کنند.

* لیست جدید تیم ملی اعلام شد اما خبری از پیام صادقیان نیست.

همه دیدند که از ابتدای فصل چقدر تلاش کردم و بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس به نمایش گذاشتم. این در شرایطی است که همه بازی‌ها پخش مستقیم می‌شود، واقعا نمی‌دانم چه بگویم و فقط به تصمیم کی‌روش احترام می‌گذارم و سعی می‌کنم از این به بعد بهترین نمایشم را ارائه دهم.

* فکر می‌کنی برای حضور در تیم ملی پشت خط کسی ماندی؟

من پشت خط کسی نماندم و قطعا تمام تلاشم را می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم. دیگر باید ببینیم قسمت چه می‌شود.

* اما به تیم زیر 22 سال دعوت شدی، در تمرینات شرکت می‌کنی؟

به این سوال جواب ندهم بهتر است.

* از گل اولی که برای پرسپولیس زدی مدت زمان زیادی می‌گذرد.

بارها گفتم و باز هم می‌گویم، فکر من به گل زدن معطوف نیست و قبل از اینکه گل بزنم دوست دارم پاس گل بدهم و عملکردم باعث پیروزی تیم شود.

* نکته جالب بازی پرسپولیس – صبا این بود که مدافعان صبا روی تو زیاد خطا می‌کردند، دلیلش چه بود؟

نمی‌دانم 3 نفر به من چسبیده بودند و نمی‌گذاشتند کاری انجام بدهم، انگار آنها فقط می‌خواستند من را بزنند. تا توپ را می‌گرفتم 3-4 نفر دور من بودند و نمی‌گذاشتند کارم را انجام بدهم.

* تا به حال چنین شرایطی را تجربه کرده بودی؟

سابقه داشته یک نفر مدافع مستقیم من باشد، اما این‌طور که 3-4 نفر روی من تمرکز کنند نه. حتی موقعی که صبا کرنر می‌زد 2 نفر با من یارگیری می‌کردند و تمام حواس‌شان به من بود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)