پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت: در ماجرایی که برای من رخ داد، یک سوءتفاهم پیش آمده بود و وقتی با درخشان صحبت کردم، حل شد.

پیام صادقیان که بعد از اتفاقاتی که در نوروز 94 برایش رخ داد در لیست 18 نفره پرسپولیس برای دیدار با راه آهن جایی نداشت، صحبتهای را بیان کرد که متن را در ذیل می خوانید:

 

* بازی دیروز پرسپولیس مقابل راه آهن را دیدی؟

– بله، بازی را دیدم. فکر می کنم پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد و فقط به خاطر بدشانسی بازیکنان موفق نشدند دروازه حریف را بیشتر از 2 بار باز کنند. شاید اگر کمی خوش شانس بودیم، با اختلاف بالا می توانستیم راه آهن را شکست دهیم اما به هر شکل فوتبال است و یک روز هم روز شانس تو نیست.

* در بین 2 نیمه هواداران به شدت تو را تشویق می کردند؟

– این نظر لطف هواداران است که در روزی که حتی در لیست نبودم، مرا مورد تشویق خود قرار دادند. من می دانم که این فصل صادقیان سال گذشته نبودم اما دلیلش مصدومیت هایی بود که گریبان مرا گرفته بود.

* هواداران پرسپولیس می توانند امیدوار باشند که تو را دوباره در اوج آمادگی ببینند؟

– بله، مطمئنا من تمام تلاشم را می کنم تا دوباره به روزهای اوج خودم بازگردم اما کمی فرصت لازم است. به هر شکل در حال حاضر در آمادگی بدنی خوبی قرار دارم و سعی می کنم که هر بار که به زمین رفتم، بتوانم نقش مهمی را برای تیمم ایفا کنم تا تیمم نتیجه بگیرد.

* در بازی دیروز بار دیگر هوادارن نسبت به عملکرد پرسپولیس انتقاد داشتند و شعار حیا کن، رها کن هم سر دادند؟

– مطمئنا هواداری که به ورزشگاه می آید، از تیمش برد می خواهد و حق دارد که از اینکه پرسپولیس نتیجه نمی گیرد، ناراحت باشد اما یک سری مسائل دیگر از دست مربی خارج است. وقتی تیم روی دور بدشانسی است و توپهایمان گل نمی شود، به نظرم مشکل مربی نیست و نباید به او اعتراض کرد.

* روز گذشته قبل از بازی نیز اتفاقات عجیبی در اردوی پرسپولیس رخ داد و مکانی قهر کرد؟

– من در این باره چیز خاصی نمی دانم. فقط مسائلی را در این خصوص شنیده ام و در موردش نظری ندارم.

* خیلی ها معتقدند که چون درخشان قبلا در مقابل حاشیه ها برخورد مناسبی نداشته، این اتفاقات در پرسپولیس ادامه دارد؟

– اتفاقا یکی از چیزهایی که واقعا اعصابم را به هم می ریزد، این است که در پرسپولیس هر اتفاقی رخ می دهد، پای صادقیان هم وسط کشیده می شود و این مساله به شدت آزارم می دهد. در ماجرایی که برای من رخ داد، یک سوءتفاهم پیش آمده بود و وقتی با درخشان صحبت کردم، حل شد. بیشتر مشکل درخشان با من به خاطر مسائل تاکتیکی بود اما در هر صورت امیدوارم که دیگر شاهد مسائل حاشیه ای در پرسپولیس نباشیم.

* در هفته جاری باید رودروی النصر قرار بگیرید که بازی مهمی برای پرسپولیس محسوب می شود؟

– النصر تیم پرقدرتی است و فکر می کنم قدرتمندترین تیم گروه ما باشد اما ما هم اسم پرسپولیس را یدک می کشیم و می خواهیم از نام پرسپولیس دفاع کنیم. با اینکه چند بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار نداریم، هواداران پرسپولیس را در کنار خود داریم و مطمئنا روز سختی را برای النصر رقم می زنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)