پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بچه ها تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند و همگی هم قسم شده اند تا اتفاقات لیگ را فراموش کنیم و فقط به فکر پیروزی مقابل تیم النصر باشیم.

پیام صادقیان در خصوص بازی با النصر اظهار داشت: به نظرم النصر قوی ترین تیم این گروه در مقایسه با تیم لخویا و بنیادکار ازبکستان است. ما نباید به خاطر تساوی که آنها به دست آورده اند فکر کنیم که می توانیم راحت از آنها امتیاز بگیریم.

وی ادامه داد: در هر صورت فکر می کنم دیدار خیلی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیم قبل از سفر به عربستان عنوان کرد: متاسفانه ما در این بازی گابریل و بابک حاتمی را نخواهیم داشت و با تیم کامل به مصاف النصر عربستان نمی رویم اما در کل شرایط تیم خیلی خوب است و بچه ها تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته اند و همگی هم قسم شده اند تا اتفاقات لیگ را فراموش کنیم و فقط به فکر پیروزی مقابل تیم النصر باشیم.

صادقیان خاطرنشان کرد: امیدوارم با دعای خیر مردم و همدلی بچه ها با دست پر از عربستان بازگردیم.

وی در خصوص وضعیتش تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت خیلی خوبی دارم و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشته ام. در یکی، دو بازی قبل در لیگ که به میدان رفتم سعی کردم دستورات مربیان را در زمین به خوبی اجرا کنم و امیدوارم اگر مربیان صلاح دانستند و به میدان رفتم بتوانم برای تیمم موثر باشم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه با وجود غیبت گابریل فکر می کنی تو در ترکیب قرار بگیری یا خالقی فر، عنوان کرد: در این باره دیگر کادر فنی تصمیم می گیرد. اما به طور کلی همانطور که گفتم اگر در ترکیب قرار بگیرم با تمام وجود برای تیمم بازی خواهم کرد وگرنه برای پیروزی تیمم دعا می کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)