پرسپولیس نیوز :  هافبک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که جوان‌های این تیم بهترین عملکرد را تا اینجای فصل ارائه دادند.

پیام صادقیان درباره پیروزی 6 بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان گفت: از فرصت‌های‌مان کمال استفاده را بردیم و با یک نتیجه خوب مس را شکست دادیم و 3 امتیاز را به دست آوردیم. قبل از بازی گفته بودم اعتقادی به طلسم ندارم و می‌توانیم مس را شکست دهیم ولی انصافاً فکر نمی‌کردم با این نتیجه پیروز شویم.

هافبک پرسپولیس در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل مس کرمان، عنوان کرد: این زحمت همه بچه‌ها بود و من کار خاصی انجام ندادم. همه بازیکنان از دروازه‌بان تا مهاجم تلاش کردند تا من به این عنوان برسم. خوشبختانه تمام عناصر هجومی گلزنی کردند که این مسئله بسیار خوبی است و فقط امیدوارم ادامه‌دار باشد.

صادقیان در خصوص حرکات پرویز مظلومی پس از اخراجش از زمین در جریان دیدار مس کرمان – پرسپولیس، تاکید کرد: نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم.

وی در واکنش به صدرنشینی پرسپولیس و اینکه گفته می‌شود جوانی این تیم باعث می‌شود به قهرمانی نرسد، گفت: در اینکه حفظ صدرنشینی سخت است صحبتی نیست اما جوان‌ها دیگر باید برای پرسپولیس چه کار کنند؟ خوشبختانه پرسپولیس با جوان‌هایش بهترین نتایج را گرفته و ما هم همیشه سعی می‌کنیم بهترین بازی‌های‌مان را به نمایش بگذاریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)