پرسپولیس نیوز : پیام صادقیان گفت: پیشنهاد مالی که پرسپولیسی‌ها به من داده‌اند با باشگاه ذوب آهن هیچ فرقی ندارد.

پیام صادقیان در خصوص دیدارش با رویانیان اظهار داشت: من با توجه به دعوتی که شدم برای مذاکرات بیشتر با رویانیان دیدار کردم. به امید اینکه در این مذاکرات شرایط خوب باشد تا به توافق برسیم.

وی افزود: راستش را بخواهید سر مبلغ قرارداد با پرسپولیسی‌ها مشکل پیدا کردم و به همین دلیل پیوستنم به این تیم قطعی نشد.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که برخی ها می‌گویند پیشنهاد تو به پرسپولیس نجومی بوده  گفت: نمی‌دانم چرا این حرف را می‌زنید اما پیشنهادی که رویانیان به من داد هیچ فرقی با باشگاه ذوب آهن نداشت. حالا من چرا باید در باشگاهی که از آن راضی هستم بیرون بیایم و به تیمی بروم که همان پیشنهاد را به من داده است. بالاخره هر کس هدفی دارد و می‌خواهد پیشرفت کند.

وی در این خصوص که تا چه زمانی منتظر پرسپولیسی‌ها می‌مانید، گفت: بعد از پلی آف انشاء‌الله اگر در لیگ برتر بمانیم با ذوب آهن صحبت خواهم کرد و اصلا در ذوب آهن می‌مانم . مشکل خاصی نیست البته من با تیم‌های دیگری هم صحبت‌هایی داشته‌ام و باید بدانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. الان حضور در پلی‌آف و موفقیت در آن و ماندن ذوب آهن در لیگ برتر هدف اصلی من است که انشاءالله به هدفم برسم.

صادقیان در پایان خاطرنشان کرد: من به باشگاه پرسپولیس احترام خاصی قائلم اما به نظرم در تصمیم‌گیری‌ام اشتباه نکرده‌ام چون قطعا باید پیشنهاد بهتری نسبت به تیم سابقم به من می‌دادند تا بتوانم با آنها کنار بیایم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)