پرسپولیس نیوز : همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به هیچ عنوان دوست نداشتم از این تیم جدا شوم. البته من باید از علیرضا منصوریان تشکر کنم که در این مدت خیلی به من کمک کرد.

پیام صادقیان هافبک بازیساز نفت تهران یکی از تأثیرگذارترین بازیکنان تیمش مقابل استقلال بود. او در طول ۱۲۰ دقیقه بارها بازیکنان استقلال را اذیت کرد اما درنهایت نتوانست همراه با دیگر بازیکنان نفت باعث پیروزی تیمش شود. صادقیان در مورد این بازی هیجان‌انگیز، حاشیه‌هایی که به‌وجود آمد و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

بازی با استقلال چطور بود؟
بازی خیلی جذابی بود و همه از تماشای این مسابقه لذت بردند. ما باید استقلال را شکست می‌دادیم اما متأسفانه فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. من هم یک موقعیت خوب را از دست دادم. فکر می‌کنم دست استقلال جلوی ما بالا بود. اگر پنالتی آخر را می‌زدیم کار تمام شده بود. ولی سیدمهدی رحمتی یک‌تنه استقلال را به نیمه‌نهایی برد. او دوست صمیمی من است و همیشه به من مشاوره‌های خوبی می‌دهد. به آقا مهدی بابت عملکردی که داشت تبریک می‌گویم، ولی ناراحتم که حذف شدیم.

چرا آن موقعیت خوب را از دست دادی؟
چمن ورزشگاه تختی اصلاً برای فوتبال مساعد نیست و من در این زمین اصلاً احساس خوبی ندارم. من منتظر توپ بودم، ولی قبل از اینکه به من برسد به‌یک‌باره پله شد و هر بازیکن دیگری بود آن فرصت را از دست می‌داد. متأسفانه توپ به ساق پای من خورد. اگر این بازی در ورزشگاه آزادی بود، شک نکنید آن توپ را گل می‌کردم.

مثل اینکه از تصمیمات داور هم عصبانی بودی؟
در دو صحنه صددرصد روی من خطا شد و برایم عجیب بود که چرا حاج‌بابایی واکنشی نشان نداد. واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.

قبل از اینکه خواستی ضربه پنالتی را بزنی، رحمتی به تو چه گفت؟
نمی‌خواهم بگویم چه چیزی به من گفت.

پنالتی عجیبی زدی، درست است؟
من قبل از اینکه پشت ضربه بایستم در دیگر پنالتی‌ها تمرکزم فقط روی حرکات رحمتی بود. قبل از ضربه زدن تصمیم را گرفته بودم که چیپ بزنم و هیچ استرسی نداشتم. در آن شرایط شاید خیلی‌ها تصور نمی‌کردند که چیپ بزنم.

چرا گلر شما در ضربات پنالتی هیچ توپی را مهار نکرد؟
به‌هر‌حال پنالتی ۵۰-۵۰ است. من معتقدم ارسلان مطهری خیلی خوب ضربه‌اش را زد، ولی رحمتی به شکلی عجیب توپ را گرفت. حتی سعید لطفی هم ضربه خوبی زد.

در مورد حرکات مجید صالح بعد از بازی چه صحبتی داری؟
من چیزی ندیدم، ولی اگر این اخبار حقیقت داشته باشد باید بگویم که از آقا مجید بعید بود. صالح مربی تحصیلکرده‌ای است و در ذوب‌آهن مربی من بود. همه باید بدانند که علیرضا منصوریان خاک استقلال را خورده و یکی از اسطوره‌های این باشگاه است.

خیلی‌ها بعد از بازی از تو تعریف کردند. مثل اینکه به دوران اوج رسیده‌ای؟
از آنهایی که به من لطف دارند تشکر می‌کنم، ‌ولی من می‌توانم بهتر از این باشم. تمام تلاشم را می‌کنم تا این روند را ادامه دهم و امیدوارم به تیم‌ملی هم برسم. البته باید همین‌جا برای آقای کروش هم آرزوی سلامتی کنم و امیدوارم او با بهترین شرایط به ایران برگردد.

مثل اینکه در این بازی دوندگی زیادی داشتی؟
بله، طبق آماری که به من دادند مقابل استقلال ۵/۱۳ کیلومتر دویدم.

آیا قصد داری در نیم‌فصل به پرسپولیس برگردی؟
من چنین حرفی نزدم، ولی بالاخره یک روز به پرسپولیس برمی‌گردم. همه می‌دانند من پرسپولیسی هستم و به هیچ عنوان دوست نداشتم از این تیم جدا شوم. البته من باید از علیرضا منصوریان تشکر کنم که در این مدت خیلی به من کمک کرد.

درمورد شعارهای هواداران استقلال علیه خودت چه صحبتی داری؟
آنها ۱۲۰دقیقه هرچه از دهانشان درآمد به من گفتند. به قول جواد نکونام ما خانواده خودمان را از سر راه نیاورده‌ایم که فحش بشنویم. کمیته انضباطی باید به این مسائل ورود کند و تیم‌های بزرگ هم باید با محرومیت مواجه شوند.

در مورد بازی روز دوشنبه مقابل پرسپولیس چه صحبتی داری؟
دوشنبه تلخ‌ترین بازی زندگی‌ام را انجام خواهم داد. من هر قدر بگویم این بازی برایم سخت و تلخ است، هیچ‌کس آن‌را باور نمی‌کند. روزهایی که در پرسپولیس داشتم، همیشه از جلوی چشمانم عبور می‌کند. کاش دوشنبه نمی‌آمد، ولی چاره‌ای ندارم. واقعاً هیچ‌کس نمی‌داند چقدر غم دارم. البته باید بگویم که بهترین بازی‌ام را مقابل پرسپولیس انجام خواهم داد تا توانایی‌های خودم را نشان دهم.

شاید دنبال انتقام از برانکو هستی؟
خیر، من دنبال انتقام نیستم و برانکو را مربی بزرگی می‌دانم. پرسپولیس مربیان بزرگی دارد و آقا کریم هم اسطوره این باشگاه است.

اگر به پرسپولیس گل بزنی خوشحالی می‌کنی؟
معلوم است که خوشحالی نمی‌کنم. گل زدن به پرسپولیس گریه دارد نه خنده. من این تیم را از صمیمِ قلب دوست دارم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)