کاپیتان تیم فوتبال سایپا گفت: در بیست هفته گذشته 19 بازی برای تیم انجام دادم و فقط در بازی با مس در دور رفت غایب بودم. اینطور نیست که من برای سایپا کم بازی کرده باشم.

ابراهیم صادقی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال سایپا پس از برد مقابل ذوب‌آهن و پیش از بازی با مس در هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: شرایط تیم خوشبختانه خوب است و با بردی که در هفته بیستم مقابل ذوب‌آهن به دست آوردیم و با توجه به باخت ملوان یک پله در جدول بالا آمدیم. در مجموع شرایط تیمی ما خوب است اما متاسفانه نیم‌فصل دوم را خوب شروع نکردیم شاید اگر داماش و استقلال خوزستان را در خانه شکست می‌دادیم می‌توانستیم در جدول بالاتر از اینی که هستیم باشیم.

وی ادامه داد: البته تیم ما تیم جوانی است و به جز من، ایوبی و شکوری سایر بازیکنان جوان هستند و امیدوارم ثمره این جوان‌گرایی در تیم را در آینده ببینیم. ما نیم‌فصل دوم را با 23 امتیاز شروع کردیم و آن زمان با تیم صدرنشین فقط 4 امتیاز فاصله داشتیم. در ابتدای فصل هدف ما کسب سهمیه آسیایی بود اما با فاصله بیشتری که با صدر جدول به دست آوردیم تا حدودی امیدمان را از دست دادیم اما اگر بتوانیم در 10 بازی باقی‌مانده نتایج خوبی بگیریم بازهم شاید این امید باشد که آسیایی شویم.

صادقی در مورد دیدار این هفته سایپا مقابل مس کرمان افزود: مس در جدول شرایط خوبی ندارد اما به جز بازی با پرسپولیس در سایر بازی‌ها نشان داده که خوب فوتبال بازی می‌کند. در بازی با تراکتور هم دیدید این تیم برنده بود که در دقیقه 95 گل مساوی را خورد. قطعا آنها در هر بازی برای برد به میدان می‌روند و مساوی برایشان خوب نیست. به نظرم بازی سختی مقابل این تیم در پیش داریم.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا درخصوص اینکه گفته می‌شود او امسال کمتر از سال‌های گذشته برای سایپا بازی کرده تصریح کرد: متاسفانه همه بازی ما مقابل استقلال و پرسپولیس را می‌بینند اما باید بگویم که من در بیست هفته گذشته 19 بازی برای تیم انجام دادم و فقط در بازی با مس در دور رفت به دلیل مصدومیت غایب بودم در بازی با پرسپولیس و تراکتورسازی هم به عنوان بازیکن تعویضی به بازی آمدم وگرنه اینطور نیست که من کم بازی کرده باشم.

صادقی در خصوص صحبت‌های مجتبی تقوی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در برنامه شب گذشته 90 مبنی بر اینکه بازیکنان سایپا در بازی مقابل ذوب‌آهن وقت‌کشی می‌کردند اظهار داشت: شاید در یکی دو صحنه این اتفاق افتاده باشد و محسن بیاتی‌نیا هم با رعایت کردن بازی جوانمردانه توپ را به اوت زد اما من به عنوان کاپیتان سایپا به بازیکنان تیم خودمان گفته‌ام که اگر واقعا بازیکنی مصدوم شد توپ را به اوت بزنند.

وی ادامه داد: البته اینکه بازیکنانمان در آن یکی دو صحنه به عمد این کار را کردند یا نه را نمی‌دانم اما کلیت این موضوع را رد می‌کنم. من به عنوان کاپیتان سایپا به بازیکنان تیم همیشه گفته‌ام فیرپلی را رعایت کنند و اگر بازیکنی واقعا مصدوم شد توپ را به اوت بزنند. من با حرکت پرسپولیسی‌ها که توپ را به بیرون نمی‌زنند موافقم چون به نظرم اگر ضربه شدید به سر یا سینه بازیکن بخورد باید توپ را به بیرون زد وگرنه مصدومیت پا چیزی نیست که بخاطرش یک تیم از حمله کردن صرفه‌نظر کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)