پرسپولیس نیوز : دروازه بان پرسپولیس گفت:  صددرصد از نیمکت نشینی خوشحال نیستم ولی قصد جدایی از پرسپولیس را ندارم.

ایمان صادقی  درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از بازی روز دوشنبه مقابل نفت تهران اظهار داشت: خداراشکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم در چند روز اخیر تمرینات بدنسازی هم در دستور کارمان قرار گرفت و هم از نظر بدنی و هم از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار داریم و تمام تلاش مان را به کار خواهیم بست تا با پیروزی در بازی مقابل نفت و همچنین دو بازی دیگرمان در تهران به صدر جدول رده بندی نزدیک شویم.

وی درباره آمادگی خودش در صورت بازی کردن در بازی دوشنبه به دلیل محرومیت احتمالی سوشا مکانی بیان داشت: از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی دارم. نمی دانم در بازی دوشنبه بازی خواهم کرد یا خیر، ولی اگر این اتفاق بیفتد و کادر فنی صلاح بداند تمام بدنم از انگیزه پرشده است و می خواهم خود را ثابت کنم.

دروازه بان دوم پرسپولیس درباره درگیری دیروزش در تمرین این تیم خاطرنشان کرد: اصلا دیروز بین من و احمدزاده درگیری به وجود نیامد من و فرشاد 10 سال است که با هم رفیقیم و اگر با هم دعوا کنیم که دیگر حرفی باقی نمی ماند. ماجرای اصلی این بود که من و فرشاد برای همدیگر کری می خواندیم و این یک امر مرسوم در تمرینات است.

صادقی درباره حاشیه های زیادی که بابت کارت قرمز او در بازی با ذوب آهن به وجود آمد، توضیح داد: من اصلا نمی خواهم حاشیه درست شود و اصلا اهل حاشیه نیستم اما به هرحال مشکلی بوده که بین کمیته و دپارتمان داوری به وجود آمده و من در آن دخیل نیستم متاسفانه این مساله هر روز کش پیدا می کند و امیدوارم هرچه زودتر ختم به خیر شود.

وی درباره نیمکت نشینی اش در پرسپولیس و اینکه آیا احتمال دارد نیم فصل از این تیم جدا شود، گفت: هنوز سه بازی تا پایان نیم فصل اول باقی مانده است و فرصت برای فکر کردن دارم. باید ببینیم در چند بازی آتی چه اتفاقاتی می افتد. صددرصد از نیمکت نشینی خوشحال نیستم ولی قصد جدایی هم ندارم.

صادقی در پایان درباره شایعه جدایی برانکو ایوانکوویچ از پرسپولیس اذعان داشت: صحبت خاصی به میان نیامده است. فکر نمی کنم برانکو بخواهد از پرسپولیس جدا شود او می خواهد با پرسپولیس به مقام قهرمانی برسد و با تمام وجود کنار تیم خواهد ماند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)