پرسپولیس نیوز : دروازبان ذخیره پرسپولیس گفت: هر کاری می کنیم تا با کسب قهرمانی در لیگ برتر به هادی عزیز ادای دین کنیم.

ایمان صادقی  درباره آخرین وضعیت پرسپولیس پیش از رویارویی با پدیده اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم روز به روز بهتر می شود. نسبت به اول فصل پیشرفت چشمگیری داشته ایم. حالا باید این بازی را ببریم تا فعلا به رده سوم برسیم. شرایط پدیده هم فعلا خوب نیست و از طرفی ما انگیزه فوق العاده زیادی برای کسب سه امتیاز در مشهد خواهیم داشت. همگی همدل شده ایم تا دست پر به تهران برگردیم.

وی درباره آخرین وضعیت آمادگی خودش گفت: من هم به کمک خدا روز به روز با تیم و شرایط پرسپولیس هماهنگ تر شده ام. در حال حاضر چه از لحاظ روحی و روانی و چه از نظر جسمی و فنی وضعیت ایده آلی دارم و منتظر هستم تا با اعتماد کادر فنی و شخص برانکو ایوانکوویچ برای تیمم تلاش کنم.

دروازبان سابق استقلال تهران و ملوان بندرانزلی درباره بازی رفت دو تیم که با نتیجه مساوی 2-2 به اتمام رسید و خودش هم درون دروازه سرخپوشان تهرانی ایستاده بود؛ اذعان داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. بازی رفت هم همین طور بود.تیم حریف برای بازی در ورزشگاه آزادی انگیزه فوق العاده زیادی داشت و آمده بود تا خودش را نشان دهد. اما حالا شرایط فرق کرده و امیدوارم با حمایت هوادارانمان در مشهد به موفقیت برسیم.

وی در ادامه افزود: من هم در آن بازی اولین تجربه رسمی ام در پرسپولیس را پشت سر می گذاشتم و حالا از وضعیت بهتری برخوردارم. باید تمام تمرکز خود را روی شکست پدیده بگذاریم و به مساله دیگری فکر نکنیم.

صادقی درباره حضور هادی نوروزی فقید در بازی رفت این دو تیم و همچنین گل زیبایی که به ثمر رساند؛ خاطرنشان کرد: هر بازی ما به یاد هادی نوروزی هستیم. هر جایی که با بازیکن ها می رویم به هادی فکر می کنیم.در بازی رفت با پدیده هم هادی بازی کرد و گل فوق العاده ای را به ثمر رساند. کلیپ گل های او را که می بینم حس و حال عجیبی برایم تداعی می شود. هر کاری می کنیم تا با کسب قهرمانی به هادی عزیز ادای دین کنیم.

وی درباره شایعه قرار گرفتنش در لیست مازاد برانکو ایوانکوویچ گفت: نمی دانم چه کسانی این اخبار را منتشر می کنند. برانکو در مصاحبه ای گفت که هیچ بازیکن مازادی ندارد و همه نفراتش را می خواهد. با من هم هیچ صحبتی درباره جدایی نشده است. از طرفی خودم هم تصمیمی مبنی بر جدایی از پرسپولیس ندارم. تا به الان 5 بازی انجام داده ام. امیدوارم در ادامه بیش تر بازی به من برسد و مطمئنم این اتفاق رخ خواهد داد.

دروازبان پرسپولیس همچنین ادامه داد: پیشنهاد دارم اما خودم می خواهم در پرسپولیس بمانم و با تلاش بیش تر نسبت به زمانی که در ملوان بودم برای رسیدن به دروازه این تیم بزرگ و خوشحال کردن هوادارانش گام بردارم. قدم بعدی من هم رسیدن به پیراهن تیم ملی ایران خواهد بود.

وی درباره شایعه تلاش مدیربرنامه اش که دست بر قضا با مدیربرنامه سوشا مکانی یکی بود؛ برای محرومیت مکانی تصریح کرد: این مساله اصلا صحت ندارد.درست است که مدیربرنامه ما یکی بوده اما این هیچ ربطی ندارد.مشکل آن ها هیچ ربطی به من ندارد و خدا را شکر آن طور که شنیده ام این مساله کاملا حل شده است.

بازیکن جوان پرسپولیس درباره دریافتی اش تا به اینجای فصل گفت: فکر می کنم ما بچه هایی که در این فصل به تیم آمده ایم حدود 30% دریافتی داشته ایم. از مبلغ دریافتی بچه های قدیمی خبر ندارم اما فکر می کنم از ما کمتر گرفته اند. جا دارد از آقایان طاهری و ترکاشوند تشکر کنم که تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا تیم با مشکل مواجه نشود. آنها به خوبی از تیم حمایت می کننند و این دلگرمی خوبی برای ما خواهد بود.

صادقی در پایان درباره مدعیان قهرمانی لیگ پانزدهم بیان داشت: به جز تیم خودمان، من تیم های ذوب آهن و استقلال خوزستان را مدعی قهرمانی می دانم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است و استقلال خوزستان هم با ویسی می تواند در نیم فصل دوم تیم قدرتمندی باقی بماند. به جز این دو تیم من تیم دیگری را مدعی نمی دانم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)