پرسپولیس نیوز :  رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با اشاره به لغو محرومیت تماشاگران پرسپولیس از دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: اجرای حکم قطعی بر عهده کمیته انضباطی است.

علیرضا صالحی در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب‌آهن با حضور تماشاگران، در حالی که پیش از این اعلام شده بود این بازی بدون تماشاگر برگزار می‌شود گفت: در رابطه با احکامی که کمیته استیناف صادر می‌کند روال این است که رای کمیته انضباطی مورد اعتراض قرار بگیرد تا پرونده در استیناف بررسی شود و از این پس وظیفه کمیته استنیاف شروع می‌شود.

وی با اشاره به پرونده محرومیت تماشاگران پرسپولیس تصریح کرد: طبق بند یک ماده 44 آئین‌نامه انضباطی، زمانی که حکم صادر می‌شود قابل اجراست حتی اگر در آن تجدید نظر شود. برای اینکه حق ضایع نشود روز چهارشنبه جلسه‌ای تشکیل دادیم تا به اعتراض باشگاه پرسپولیس رسیدگی کنیم.

رئیس کمیته استیناف با بیان اینکه طبق بند 44 اجرای حکم از وظایف کمیته انضباطی است، افزود: اینکه کمیته انضباطی نامه‌ای به سازمان لیگ زده است یا نه را باید از کمیته انضباطی سوال کرد اما حکم ما قطعی صادر شده بود و آن را به کمیته انضباطی داده بودیم. تاکید می‌کنم که صادر کننده حکم قطعی کمیته انضباطی است و ما در اجرای آن هیچگونه دخالتی نداریم، در مورد این پرونده و سایر پرونده‌ها نیز پس از دادن حکم اجرای آن برعهده کمیته انضباطی است اما  اینکه حکم چرا اجرا نشده و آیا باید در بازی‌های لیگ برتر لحاظ می‌شد یا نه در حیطه وظایف کمیته استیناف نیست.

صالحی که به صورت تلفنی با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد، یادآور شد: یک آئین‌نامه نواقصی دارد که در طول اجرای آن مشخص می‌شود، اعتقاد من این است که بزرگترین محرومیت در قبال تماشاگران این است که میزبانی آنها را بگیریم و به تیم مقابل بدهیم تا با این شرایط سکوها خالی نباشد و هم اینکه اعمال مجازات نیز شده باشد. این مسئله مستلزم تجهیزات ورزشگاه‌هاست تا بتوانیم چنین شرایطی را برای مجازات تیم‌ها اعمال کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)