مرجع خبری پرسپولیس : رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال گفت: افتخاری اواخر هفته جاری از خارج می‌آید و پس از آن می‌توانیم رای پرونده پرسپولیس و داماش را صادر کنیم.

 

علیرضا صالحی در مورد صادر نشدن رای کمیته استیناف درباره کسر دو امتیاز از پرسپولیس عنوان کرد: در جلسه قبلی که هفته گذشته برگزار شد 4 نفر بودیم و نمی توانستیم جلسه بعدی را با تعداد کمتری برگزار کنیم.

 

در آن جلسه نظرات مطرح شده بینابین و دو به دو بود به همین دلیل کمیته استیناف برای صدور رای نیازمند این بود که در جلسه بعدی با 5 نفر تشکیل شود.

 

وی افزود: نفر پنجم باید نظرات و استدلال های چهار نفر قبلی را بشنود و سپس رای خود را بدهد. نفر پنجم یا موافق است یا مخالف و نظر سومی نمی دهد. با توجه به اینکه آقای افتخاری خارج از کشور بود و نتوانسته بود بلیت بازگشت خود را نهایی کند جلسه ما فایده ای نداشت. افتخاری به احتمال زیاد اواخر هفته به ایران باز می گردد و ما جلسه خود را برگزار می کنیم.

 

صالحی در ارتباط با اینکه گفته می شود رای صادر شده و این نبی دبیر فدراسیون است که می خواهد نظرش را اعلام کند، اظهار داشت: این طور نیست. ما چهار نفر که در جلسه بودیم نظرات خود را مکتوب نوشته ایم و منتظر رای نفر پنجم هستیم. آقای نبی بعد از اینکه حکم نهایی صادر شد ابلاغ آن را صادر می می کند و به هیچ وجه نظر نمی دهد.

 

رئیس کمیته استیناف در خصوص اینکه چرا اعلام رای از سوی این کمیته طول می کشد و باعث ایجاد شائبه می شود، گفت: کمیته استیناف یک مرجع بالاتر از کمیته انضباطی است و باید موشکافانه تر پرونده را بررسی کند به همین دلیل است که باید مسائل را ریزتر پیگیری کنیم. قانون تعیین نکرده که در مدت معینی حکم صادر شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)