وزیر ورزش با تبریک به مناسبت موفقیت‌های تیم کشتی، گفت: تیم کشتی و فدراسیون کشتی مجموعه قوی و فعالند و ما برای حمایت از قهرمانان مدال‌آور آیین‌نامه داریم و از روش‌های احساسی که باعث تحریک دیگران می‌شود، پرهیز می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، صالحی امیری در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در جواب سوالی در مورد انتخابات کمیته ملی المپیک، گفت: کمیته ملی المپیک نهادی ملی است که در چارچوب قوانین بین‌المللی اداره می‌شود و در آینده نزدیک انتخابات آن برگزار می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کارگروهی برای واگذاری استقلال و پرسپولیس تشکیل داده‌ایم، توضیح داد: قرار شد بدون بحث‌های حاشیه‌ای تیمی کارشناسی برای یک ماه بررسی‌های لازم را انجام دهد و پس از آن تصمیم لازم برای واگذاری گرفته شود. ضمن اینکه نه به مصلحت و نه بر اساس منطق است که فقط از یک یا دو باشگاه حمایت کنیم چون نوع رفتار وزارت ورزش با همه باشگاه‌ها یکسان خواهد بود.

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه درباره واگذاری استقلال و پرسپولیس تاکنون تصمیم‌گیری نشده است، گفت: ما بر اساس منافع دولت و ملت تصمیم‌گیری می‌کنیم.

صالحی امیری همچنین در رابطه با داوری فوتبال و مطرح شدن موضوع تبانی در این عرصه، گفت: به رییس فدراسیون فوتبال تاکید کردم که بر اساس سازوکارهای قانونی در این عرصه برخورد شود چون وجود فساد و تبانی در فوتبال و سایر عرصه‌ها برای ما قابل پذیرش نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)