پرسپولیس نیوز : رئیس کمیته استیناف گفت: حکم تیم فوتبال دسته اولی البدر بندر کنگ صادر شده است.

علیرضا صالحی  در خصوص رسیدگی به پرونده اعتراض تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی به علت کسر امتیاز خاطر نشان کرد: ما روزهای یکشنبه به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم که این پرونده هنوز به دست ما نرسیده بود، هر زمان که این پرونده را گرفتیم به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

وی در مورد رسیدگی به پرونده تیم فوتبال البدر بندر کنگ که به علت کسر 6 امتیاز از سوی کمیته انضباطی به لیگ دسته دو سقوط خواهد کرد و بازی‌های این تیم در ادامه لیگ دسته اول آیا برگزار خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: ما به این پرونده رسیدگی کردیم و حکم آن را هم صادر کردیم منتظر این هستیم تا حکم تایپ شود و بعد به امضای تمام اعضا برسد و دبیر کل این حکم را ابلاغ کند. تا زمانی که این حکم اعلام نشده البدر می‌تواند در بازی‌ها شرکت کند. ما اعلام کردیم که هر چه سریعتر مراحل قانونی این حکم طی شود.

رئیس کمیته استیناف در مورد اینکه آیا در مجمع کسر امتیاز از تیم‌ها به علت فحاشی تماشاگران به تصویب رسیده و وضعیت تیم‌هایی که از آنها امتیاز کسر شده چه می‌شود، تأکید کرد: من در مجمع حضور داشتم و تا آنجایی که می‌دانم این موضوع تصویب نشد، آئین‌نامه کمیته انضباطی باید در کل تصویب شود، این موضوع یکی از مواد آئین‌نامه جدید است و نمی‌توان به صورت جداگانه این مسئله را تصویب کرد. باید تمام آئین‌نامه تصویب شود. اگر مسئله‌ای هم به تصویب رسیده باشد روی خروجی سایت فدراسیون منتشر خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون که طبق آئین‌نامه گذشته رفتار می‌شود و تا زمانی که آئین‌نامه جدید تصویب نشده باشد محکومیت‌ها بر طبق گذشته خواهد بود. در آئین‌نامه جدید بندی است که آورده شده است طبق آئین‌نامه فیفا با فحاشی تماشاگران برخورد شود و کسر امتیاز صورت نگیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)