پیشکسوت ملوان ضمن ابراز امیدواری از ادامه همدلی فعلی در این تیم می‌گوید در سال گذشته خواسته‌های درونی برخی از افراد موجب شد تا این تیم دچار مشکلاتی شود.

بهمن صالح‌نیا در پاسخ به این سوال که تحلیلش از وضعیت ملوان چیست، گفت: جا دارد تشکر ویژه‌ای نسبت به بازیکنان خوبمان داشته باشم. آنها با تلاش مضاعفشان باعث شادی هوادارانمان شده‌اند. همچنین باید از رئیس هیات مدیره ملوان که با درایتش موجب شد تا این تیم از بحران چند وقت قبلش خارج شود، هم تشکر کنم. من بارها به این نکته اشاره کردم که این تیم متعلق به همه مردم استان گیلان است و قائم به فرد نیست و شناسنامه انزلی است. آرزو دارم که این تفاهم و همدلی در همه مجموعه تیم ملوان ماندگار باشد.

او افزود: اخیرا هم در جریان هستید که آقای محجوب به تیم ما اضافه شده و من مطمئنم با درایت ایشان ملوان در سال بعد به جایگاه اصلی‌اش می‌رسد. افتخارات ملوان را همه می‌دانیم. بسیار امیدوار هستم که بازیکنان این تیم تفکراتشان به گونه‌ای باشد که یک افتخار برای ملوان در سال آتی بدست بیاورند هرچند که در این فصل هم گرفتن سهمیه آسیایی دور از دسترس نیست. اگر بازیکنان تلاش کنند و فعل خواستن را صرف کنند می‌توانند در پایان فصل حتی به رده سوم هم برسند. اهل تملق نیستم اما تصور می‌کنم با تعصبی که محجوب دارد، می‌توانیم ملوانی بهتر در فصل بعد ببینیم.

او که از موسسان تیم ملوان است، در پاسخ به این سوال که چرا فصل گذشته ملوان در بحران حضور داشت، اظهار کرد: تفکر و خواسته‌های شخصی برخی از افراد سبب شد تا مدیریت و نظم تیمی در ملوان مشاهده نشود. خدا را شکر شرایطی ایجاد شد که وضعیت تیم متفاوت شود. در نیم فصل اول هم تیم شرایط خوبی نداشت و آقای داوودی فرماندار شهر که رئیس هیات مدیره هستند شخصا به مسائل ورود کرد و مانع از ورود حواشی و مشکلات به تیم شد و در نهایت نتایج خوبی به دست آوردیم. با این حال نباید بیش از این به گذشته فکر کنیم و باید به آینده نگاه کنیم تا ان‌شاءالله این تیم به شرایط بهتری برسد. مشکلات مالی ملوان با حضور محجوب بهتر شده و مطمئنم می‌توانیم در سال آینده بهتر از این هم باشیم.

پیشکسوت ملوان در پاسخ به سوالی درباره اسکوچیچ، سرمربی فعلی ملوان بیان کرد: ایشان امتیازهایی دارند مثل اینکه وابسته به افراد نیستند یا اینکه ایشان نگاهی مثبت به موفقیت خودش و تیم دارد. از سویی دیگر اسکوچیچ به حواشی کاری ندارد و این امتیازها سبب شده که در ماه‌های گذشته حاشیه از تیم خارج شود و ماندش بسته به خودش و هیات مدیره و آقای محجوب دارد. اینکه ایشان به حواشی کاری نداشت امتیاز بزرگی است که در تیمداری بسیار مهم تلقی می‌شود.

صالح‌نیا در پایان ضمن ابراز امیدواری از حل بحران فعلی پرسپولیس ادامه داد: ما آرزو می‌کنیم تیم دوم ما از این بلاتکلیفی در آید. من خودم از مکتب شاهین هستم و هرچه داریم از این مکتب دارم و من آروز دارم که پرسپولیس هم از این شرایط خارج شود و ما را از نگرانی در آورد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)