خبرگزاری پرسپولیس : تمرین تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه خیریه عمل باعث شد، پرسپولیسی ها تمرین خود در این ورزشگاه را لغو کرده و راهی ورزشگاه درفشی فر شوند.

با توجه به بازسازی زمین چمن ورزشگاه درفشی فر، تمرینات تیم پرسپولیس در هفته های اخیر در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شده است و قرار بود تمرین امروز (شنبه) سرخپوشان نیز در این ورزشگاه برگزار شود.

از آنجائیکه تیم فوتبال صبای قم، امروز در ورزشگاه خیریه عمل تمرین داشت، با تصمیم مسوولان تیم پرسپولیس مقرر شد تمرین این تیم ساعت 16 امروز (شنبه) در ورزشگاه درفشی فر برگزار و از فردا مجددا تمرینات پرسپولیس به خیریه عمل منتقل شود.

بارش شدید باران باعث شد بازیکنان در ابتدای تمرین به سالن رفته و در آنجا وزنه بزنند اما با قطع باران، بازیکنان به زمین چمن رفتند.

زمین چمن ورزشگاه درفشی فر به خوبی ترمیم شده اما همچنان یکسری از مشکلات این ورزشگاه که قرار بود برطرف شود باقی مانده که گفته می شود این مشکلات نیز به زودی برطرف خواهد شد.

مهرداد پولادی که صبح امروز (شنبه) دست خود را به تیغ جراحان سپرد، محمدحسین کنعانی و ایمون زاید، غایبان تمرین امروز تیم پرسپولیس بودند.

فیلم بازی های تیم پیکان تهران و همچنین دیدار مس و پرسپولیس که روز جمعه در شهر کرمان برگزار شد، در اختیار مانوئل ژوزه قرار گرفت.

بازیکنانی که در دیدار مقابل مس در ترکیب پرسپولیس حضور داشتند، با قطع باران، ساعت 16.20 دقیقه امروز برای کار با توپ وارد زمین چمن ورزشگاه درفشی فر شدند.

بازیکنان اصلی با حضور در زمین چمن درفشی فر پس از 30 دقیقه ریکاوری به رختکن رفتند.

 

*بازیکنان اصلی پرسپولیس برابر مس تنها سی دقیقه تمرین کردند.

 

*بازیکنان ذخیره دیدار برابر مس تمرینات بدنسازی انجام دادند.

 

*مانوئل ژوزه در جلسه‌ با بازیکنان پرسپولیس به صحبت پرداخت.

 

*تمرین فردای سرخپوشان در زمین خیریه عمل برگزار می‌شود.

 

*زمین درفشی‌فر مجهز به نیمکت مربیان شده است. البته این زمین هنوز آماده تمرین نیست و این اتفاق در روزهای آینده رخ می‌دهد.

 

* مانوئل ژوزه صحبت‌های اختصاصی با مدافعان پرسپولیس داشت.

گفته می شود، قرار است ˈمانوئل ژوزهˈ ساعت 18 امروز در دفتر شخصی ˈمحمد رویانیانˈ حاضر و با او و به احتمال فراوان با اعضای کمیته فنی باشگاه پرسپولیس دیدار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)