مرجع خبری پرسپولیس : تیم های فوتبال صبای قم و پرسپولیس با چهار پنالتی که سعید مظفری زاده داور مسابقه اعلام کرد به تساوی دست یافتند.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس تیم های صبا و پرسپولیس از ساعت 14 و 45 دقیقه امروز در حضور 14 هزار تماشاگر ورزشگاه یادگار امام قم به مصاف هم رفتند و در پایان نود دقیقه تلاش به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

 

رضا عنایتی دو بار در دقایق 20 و 65 نیمه های اول و دوم صبا را از پرسپولیس پیش انداخت و هر دو بار علی کریمی با گل های دقایق 32 و 89 خود از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند.

پرسپولیسی ها پس از به ثمر رسیدن گل دوم صبا بازی را در اختیار گرفتند و چندین و چند موقعیت مسلم گلزنی را ایجاد کرده و از دست دادند تا اینکه در نهایت در دقیقه 89 با اعلام پنالتی روی جواد کاظمیان به گل تساوی رسیدند.

 

سعید مظفری زاده قضاوت این مسابقه را به عهده داشت و علاوه بر اعلام 4 پنالتی در این بازی که در نوع خود یک رکورد به حساب می آید به ممدوتال ، نورمحمدی ، میثاق معمارزاده ، حسین بادامکی و مازیار زارع از پرسپولیس و مجید حیدری از صبا کارت زرد نشان داد و با نشان دادن دو کارت زرد به اکبر صادقی  از صبا این بازیکن را در دقیقه 90 از بازی اخراج کرد.

 

ترکیب پرسپولیس : میثاق معمارزاده، مامادوتال، رضا نورممحمدی، ابراهیم شکوری(امیرحسین فشنگچی 72)، حمیدرضا علی عسگری(سامان آقازمانی 21)، حسین بادامکی(مهدی مهدوی کیا 78)، مازیار زارع، علی کریمی، مهرداد اولادی، غلامرضا رضایی و جواد کاظمیان برای پرسپولیس به میدان رفته اند.

 

ترکیب صبا : حامد لک، مرتضی کاشی، مجید حیدری(احمد داودی 46)، حمید فرزانه، سعید حمدی‌نژاد، مرتضی هاشمی‌نژاد، مهدی بدرلو، اکبر صادقی، علی مولایی(رسول بروش 60)، کریم اسلامی(پژمان شاهپری 71) و رضا عنایتی

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)