مرجع خبری پرسپولیس : بی‌انصافی است که از تیم صبا تقدیر نشود. تیمی که شاید اکنون در جدول دارای شرایطی باشد که نیاز به جنگیدن نداشته باشد.

 

این تیم نه شانس قهرمان شدن دارد و نه هراس افتادن. حتی فرصت رسیدن به سهمیه آسیایی را هم ندارد اما با این وجود مرد و مردانه به میدان می‌رود و برای گرفتن امتیاز می‌جنگد.

 

آنهایی که در این چند وقت اخیر دغدغه‌شان بازی جوانمردانه و تعریف آن بود، به جاست که از صبا که هم مقابل تراکتورسازی و هم مقابل سپاهان لحظه‌ای عقب‌نشینی نکرد، تشکر و تقدیر ویژه‌ای انجام دهند.

 

با پیروزی روز گذشته صبا مقابل تراکتورسازی، شرایط جدول به گونه‌ای رقم خورد که امروز بیشتر از هر زمان دیگری به کسب سهمیه لیگ‌قهرمانان آسیا در فصل آینده نزدیک هستیم.

 

تراکتورسازی اکنون یک امتیاز از پرسپولیس عقب است و اگر ما در دو بازی آتی برابر سپاهان قهرمان و پیکان قعرنشین بتوانیم شش امتیاز ممکن را به دست آوریم، دیگر به هیچ طریقی سکوی چهارم را از دست نمی‌دهیم و شاید حتی بتوانیم سکوهای بالاتری از جدول را به خود اختصاص دهیم.

 

180 دقیقه فرصت است. 180 دقیقه که می‌تواند آینده پرسپولیس را در فصل بعد رقم بزند. در این 180 دقیقه، باید از جان مایه گذاشت و هرچه داشت را رو کرد. چیزی که خیلی دور از دسترس پرسپولیس نیست.

 

فقط باید پرسپولیس باشیم و یادمان باشد که ما همان تیمی هستیم که در اصفهان ذوب‌آهن را چنان در قفس فرو برد که در پایان بازی خوشحال بودند که در چند صحنه شانس آوردند و دروازه‌شان باز نشد.

 

پرسپولیسی تیمی است که در روزهای سخت بهتر نتیجه می‌گیرد و بهتر بازی می‌کند پس اکنون همان شرایط سخت است. پرسپولیس باشید، دو بازی را ببرید و سهمیه آسیایی را که حداقل خواسته هواداران است، به دست آورید. همه چیز دست خودمان است. دیگر کار را به اما و اگر نکشانید. این خواسته همه آنهایی است که قلبشان به عشق پرسپولیس می‌تپد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)