فحاشي از قبل از بازي شروع شد
مرجع خبری پرسپولیس : تيم‌ها حدود 45 دقيقه قبل از شروع مسابقه براي گرم كردن وارد زمين بازي مي‌شوند و پس از حدود 25 دقيقه كارهاي سرعتي و كششي به رختكن مي‌روند تا آماده مسابقه شوند.


پرسپوليسي‌ها هم به همين دليل وارد زمين چمن ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز شدند. كريم باقري به عنوان كاپيتان نفر اول بود و بلافاصله پس از ورود به سمت هواداران تبريز رفت اما اصلا فكرش را هم نمي‌كرد كه هنوز به زمين نرسيده مورد اهانت قرار بگيرد.در واقع آن عده كه خودشان را براي رويارويي با باقري آماده كرده بودند تا فهميدند او در تركيب اصلي قرار دارد و بازي مي‌كند او را با شعارهايي با مضمون اينكه غيرت داشته باشد مورد خطاب قرار دادند.

 

كاپيتان پرسپوليس باورش نمي‌شد اما مرد اخلاق دهه اخير فوتبال ما كه قرار بود قبل از بازي هم مورد تقدير قرار گيرد -‌كه به همين دلايل نشد-‌اينقدر تجربه دارد كه هيچ واكنشي نشان ندهد.در اين ميان ديگر سكونشينان به شعارهاي آنها واكنش نشان دادند.

 

اين اتفاق بلافاصله براي دايي هم رخ داد و سرمربي پرسپوليس هم متعجب‌تر از باقري صداها را از روي سكوها مي‌شنيد. آن عده كه ول‌كن هم نبودند در جريان بازي هم به رفتار غيراخلاقي‌شان ادامه دادند و حتي درخواست مسوولان تيم شهرداري هم براي ساكت كردن آنها جواب نداد.

 

كريم تا دقيقه 97 خويشتن‌داري كرد و شايد اخراج او هم به دليل نداشتن شرايط روحي مناسب بود چون بعد از بازي به شدت عصباني به نظر مي‌رسيد. بازي كه تمام شد خيلي از تماشاگران كه قصد خروج از ورزشگاه را داشتند از حركات آن عده تماشاگرنما ناراحت بودند.

 

يكي مي‌گفت: «مگر مي‌شود به اسطوره فوتبال شهرمان بي‌احترامي شود؟» آن يكي در حمايت از دايي مي‌گفت: «بزرگتر از دايي در فوتبال آسيا داريم؟ او نماينده ما در فيفا است چرا بايد به آنها توهين شود؟»

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)