پرسپولیس نیوز: تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی برگزار شد که هنگام مصاحبه کی روش یک گربه مزاحم باعث سر و صدای زیاد در محل تمرین شد.

تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۷ به وقت تهران در کمپ اسپایر برگزار شد.

* پیش از شروع تمرین امروز مک در مورت پیرامون بلندی چمن زمین همیشگی با کی روش صحبت کرد و ملی پوشان به زمین مجاور منتقل شدند.

*علی قلی زاده که در لیست انتظار تیم ملی قرار گرفته است مثل روزهای گذشته در سالن بدنسازی زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تمرین کرد.

* پیش از آغاز تمرین امروز کادر فنی تیم ملی به شخصی در اطراف زمین تمرین مشکوک شده بود و از مسئولان خواست تا وی را از محل تمرین بیرون کنند.

* علیرضا جهانبخش که به تازگی به جمع ملی پوشان اضافه شده است امروز در برنامه های ابتدایی تیم ملی حضور داشت و سپس راهی سالن وزنه شد. جهانبخش فعلا قرار است به صورت اختصاصی تمرین کند.

*هنگامی که کارلوس کی روش مشغول مصاحبه بود یک گربه مزاحم در اطراف محل مصاحبه حضور پیدا کرد و با سر صدای خود نگاه ها را به خود جلب کرد.

* در ابتدای تمرین تیم ملی کی روش بازیکنان را دور هم جمع کرد و حدود ۳۰ دقیقه با آنها به صحبت پرداخت. سرمربی تیم ملی در بخشی از صحبت های خود در حالی که با دست به ست بازیکنان اشاره می کرد گفت: رویای بزرگی داریم و باید برای این رویا بجنگید. شما تلاش کنید و برای موفقیت همه توانتان را خرج کنید.

* در بخش اول تمرین تیم ملی بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شده و سپس در اختیار اوسیانو قرار گرفتند. سپس بازیکنان دوباره راهی محل تمرین قبل شده و کارهای تاکتیکی را پیگیری کردند.

* در بخش پایانی تمرین امروز ارسال از جناحین صورت گرفت که بازیکنان سعی کردند از ضربات سوم استفاده کنند. نکته جالب کری بیرانوند و رضاییان در تمرین امروز بود که این ۲ بازیکن فضای مسابقه درون تیمی را حسابی گرم کردند.

تم ملی فوتبال ایران روز دهم دی ماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی قطر خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)