مرجع خبری پرسپولیس : دور جدید تمرینات تیم ملی برای ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل از امروز ساعت ۱۵ در کمپ تیم های ملی آغاز شد. این اردو برای بازی مقابل تیم های بحرین و اندونزی در تاریخ ۲۰ و ۲۴ آبان است.

* حسین کعبی که به جای خسرو حیدری به اردوی تیم ملی دعوت شده در بدو ورود به اردو با کی‌روش خوش و بش کرد و سپس با ترابیان نیز به صحبت پرداخت.

کعبی قبل از اینکه در تمرینات گروهی شرکت کند به همراه مهرداد پولادی در سالن وزنه حضور پیدا کرد و پس از اینکه ۴۵ دقیقه از تمرین گذشت به همراه پولادی در تمرینات گروهی شرکت کرد.

* علی کریمی به دلیل مصدومیت تنها بازیکنی بود که در تمرینات شرکت نکرد.

* جواد نکونام به دلیل حضور در تیم اوساسونای اسپانیا و هادی عقیلی و محمدرضا خلعتبری به دلیل حضور در لیگ قطر فعلا در اردوی تیم ملی حضور ندارند.

* محمد نوری بازیکن پرسپولیس که امروز به اردوی تیم ملی دعوت شد از فردا در تمرینات شرکت می کند.

* محمد قاضی و پژمان نوری زیر نظر بدنساز تیم ملی تمرینات خود را پیگیری کردند.

* بدین ترتیب پس از صحبت های کی‌روش با بازیکنان، تمرین با حضور ۱۵ بازیکن آغاز شد. در تمرین امروز تیم ملی نفرات زیر حضور داشتند:
رحمتی، گردان، حقیقی، مسلمان، کاظمیان، حسینی، تیموریان، انصاری‌فرد، حاج صفی، منتظری، جباری، زارع، رضایی، ماهینی، میداودی

* سرمربی تیم ملی بازیکنان را به ۲ گروه آبی و نارنجی تقسیم کرد تا در یک سوم زمین فوتبال فشرده را بازی کنند. این تمرین پر فشار به همراه گلرهای تیم ملی برگزار شد.

کی‌روش از ۶ نفر از بازیکنان که کاور آبی بر تن داشتند یعنی مسلمان، زارع، تیموریان، کاظمیان، حسینی و میداودی خواسته بود توپ را از سایرین بگیرند و آن را حفظ کنند. کی‌روش برای انجام این تمرین برنامه داشت و در این تمرین به بازیکنان توصیه می کرد به جای پاس مستقیم برای تغییر جناح بازی باید با پاس دادن این اتفاق رخ دهد.

* در تمرین تیم ملی حدود ۲۰ تماشاگر حضور داشتند که صحبت این هواداران در مورد نحوه بازی کاظمیان و زارع و همچنین مذاکره باشگاه پرسپولیس با دنیزلی بود.

* مسئولان تیم ملی به دلیل شرایط جوی تهران ۲ زمین برای تمرین در نظر گرفته اند که در صورت بارش باران بلافاصله بازیکنان به زمین دوم منتقل شوند.

* تیم ملی فردا نیز در ساعت ۱۵ تمرینات خود را پیگیری می کند.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)