مرجع خبری پرسپولیس :  تمرين صبح پرسپوليس كه به بدنسازي اختصاص داشت به آكادمي منتقل شد و اين مساله موجب شد بازيكنان با مشكل پيدا كردن محل پارك مواجه شوند.


با اين‌حال همه بازيكنان رأس ساعت 10 در آكادمي حضور پيدا كردند. در اين ميان كريم باقري هم ديده مي‌شد كه براي تمرين اختصاصي آمده بود. باقري زير نظر پزشك و مسوولان فيزيوتراپي آكادمي كارش را شروع كرد. كادر فني هم با يك ربع تاخير نسبت به بازيكنان به آكادمي آمدند تا كار را شروع كنند.


حدود ساعت 10:30 بود كه با دويدن و حركات كششي، تمرين استارت خورد. در اين تمرين، برخلاف تمرين‌هاي قبلي كه فقط با حضور مولايي در آكادمي انجام مي‌شد، اين بار همه اعضاي كادر فني البته به جز مهدي تارتار، حضور داشتند. به جز تارتار، ملي‌پوشان از ديگر غايبان تمرين بودند اما ديگر بازيكنان خيلي جدي كار مي‌كردند و بعد از نيم ساعت دويدن، به سالن رفتند و 3 به 3 با دستگاه‌هاي بدنسازي كار مي‌كردند.


ظاهرا با تذكر علي دايي، شوخي و خنده هم در تمرين ممنوع شده بود و خبري از آن شوخي‌هاي هميشگي نبود و همه با جديت كار مي‌كردند. در مدتي كه بازيكنان تمرين‌هاي بدنسازي را انجام مي‌دادند، دايي صحبت كوتاهي با ديگر اعضاي كادر فني داشت كه ظاهرا در اين جلسه به ديگر مربيان گفته شد از اين به بعد، در بازي‌ها كسي لب خط نرود چون قرار است اين كار را فقط خود دايي انجام بدهد تا بازيكنان گيج نشوند. بعد از اين جلسه كوتاه و تمرين‌هاي بازيكنان، محمد خاكپور در سالن حاضر شد و پس از خوش و بش كوتاهي كه با بازيكنان داشت، به سمت علي دايي رفت و با او چند دقيقه‌اي به‌صورت خصوصي صحبت كرد. كماسي بدنساز سابق پرسپوليس كه همواره در سالن آكادمي حاضر است نيز با مولايي بدنساز فعلي تيم و ساير اعضاي كادر فني خوش و بشي جانانه داشت. بعد از آن هم ساعت 11:45 پايان تمرين اعلام شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)