پرسپولیس نیوز : دروازه‌بان تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: معتقدم آدم نیم کیلو باشد اما مرد باشد و پول حلال به خانه ببرد که خیلی‌ها نتوانستند این کار را انجام دهند.

محسن فروزان پس از شکست 4 بر یک گسترش مقابل نفت درخصوص اینکه چرا تیم گسترش در این دیدار اینگونه ظاهر شد، گفت: اینکه سرمربی به مسئولان تیم از یک ماه پیش هر روز اعلام می‌کند بازیکنان با انگیزه در همه زمینه‌ها ظاهر شوند، بی‌مورد نیست. به هر حال مسئله‌ای وجود داشته اینگونه صحبت می‌کنند. در این بازی خیلی‌ها در وسط زمین راه می‌رفتند.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه و کادر فنی برای این بازیکنان خون دل خوردند و در مسائل مختلف پشت آنها ایستادند. حالا مربی جدید که آمده، برای آن بازیکنان چه فرقی دارد مربی چه کسی باشد؟ مگر مربی جدید از اسرائیل آمده است؟!

دروازه‌بان گسترش فولاد در مورد اینکه آیا پیشنهادی از سوی سایر تیم‌ها به گسترش فولاد داده شده، یادآور شد: این مسئله موضوعی است که درون‌خانوادگی است و مسئولان در جریان هستند نمی‌خواهم به آن اشاره کنم و آن را باز کنم اما مسئله‌ای نیست، شاید از سایر باشگاه‌ها پیشنهادی داده شده باشد. من می‌گویم آدم نیم کیلو باشد اما مرد باشد. پول حلال به خانه ببرد که خیلی‌ها نتوانستند این کار را بکنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)