پرسپولیس نیوز : پیکر مرحوم رضا احدی در ورزشگاه شیرودی با حضور جمعی از پیشکسوتان و مردم تشییع شد.

پیکر مرحوم رضا احدی صبح امروز در ورزشگاه شیرودی با حضور بیش از دو هزار نفر تشییع و پس از آن به بهشت زهرا برده شد.

مراسم تشییع پیکر احدی با حضور جمعی از اهالی ورزش و پیشکسوتان فوتبال، همبازیان سابق احدی و جامعه داوری کشور برگزار شد.

این مراسم با حضور نفراتی مانند علی فتح‌اله زاده، بهرام افشارزاده، بیژن طاهری، محمدرضا مهدودی، افشین پیروانی، کریم باقری، پرویز مظلومی، خسرو حیدری، وحید طالب‌لو، بهتاش فریبا، علی‌کریمی، احمدرضا عابدزاده، مهدی رحمتی، علی پروین، پرویز برومند، محسن عاشوری، حسن روشن، محمود خوردبین، مهدی امیرآبادی، عادل فردوسی‌پور، حنیف عمران زاده‌، علی جباری، صمد مرفاوی، محمود کلهر، فرامرز ظلی، علی نظری جویباری، علی شوری، محمود فکری، محمد نوری، محمد مومنی، نصرالله عبدالهی، حسین فرکی، قربانعلی‌پور، کاظم اولیایی، حسین شمس و فرزاد مجیدی برگزار شد.

احدی بازیکن سابق استقلال است که 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت.

 

 پروین: برخی به خودشان زحمت نمی‌دهند تا بهشت زهرا هم بیایند

 سرمربی پیشین تیم ملی گفت: برخی مسئولان منتظرند پیشکسوتی بمیرد و در ورزشگاه شیرودی حضور پیدا کنند.
 علی پروین در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم رضا احدی گفت: مرحوم احدی از نظر فنی و اخلاقی جزو بهترین‌های ایران بود و من این ضایعه را به خانواده او و اهالی فوتبال تسلیت می‌گویم.

وی ادامه داد: یکسری فقط منتظرند تا پیشکسوتی بمیرد و در ورزشگاه شیرودی حضور پیدا کنند. من از مسئولان می‌خواهم تا وقتی که پیشکسوتان زنده هستند هوای آنها را داشته باشند نه اینکه منتظرند تا یکی بمیرد و در ورزشگاه شیرودی حاضر شوند. آنها حتی به خودشان زحمت نمی‌دهند تا بهشت زهرا هم بیایند.

 

خوردبین: احدی با اخلاق ترین فوتبالیست زمان خود بود

 سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه احدی یکی از فنی ترین بازیکنان زمان خود بود گفت: او یکی از با اخلاق ترین بازیکنان بود و هیچ وقت ندیدم توهین و یا بی احترامی در زمین به کسی بکند.

محمود خوردبین در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی در ورزشگاه شهید شیرودی با اظهار ناراحتی از درگذشت این پیشکسوت گفت: وقتی شنیدم احدی فوت کرده بسیار متاثر شدم. او در زمان خودش یکی از فنی ترین و بااخلاق ترین بازیکنان بود و در تیم ملی هم بازی های بسیار خوبی از خود ارائه داد اما متاسفانه خیلی زود از جمع ما جدا شد و ما انتظار نداشتیم که احدی به این زودی از بین ما برود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا در زمانی که او بازی می کرد شما توهین یا بی اخلاقی از او دید یا خیر گفت: هیچ وقت ندیدم که او به کسی توهین کند. حتی در دربی‌های سنگینی که برگزار می کردیم او بسیار با اخلاق و متعهد بود و مثل نسل حاصل حاضر نبود که به خاطر یک گل همه چیز را زیر پا گذارد.

خوردبین در ادامه تصریح کرد: متاسفانه برخی از پیشکوستان پرسپولیس هم دچار مشکل هستند و کسی به فکر آنها نیست امثال شفقتیان، وحید قلیج، همایون بهزادی و کسانی دیگر هستند که ما تا اتفاقی برایشان نیفتاد به یاد آنها نمی افتیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که تنها برای نسل پیشکسوت دور هم جمع نشویم و حسرت روزهایی که کنار هم نبودیم را نخوریم.
 

کریم باقری: از درگذشت احدی متأثرم
 مربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه احدی یک بازیکن بزرگ در فوتبال ایران بود، گفت: از درگذشت او بسیار متأثرم و اعتقاد دارم او خیلی زود از میان ما رفت.
کریم باقری در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی که در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار شد، گفت: احدی بازیکن بزرگی بود و زحمات زیادی برای استقلال کشید. او در دوره خودش یکی از فنی‌ترین بازیکنان بود و در زمانی که هیچ بازیکنی به لیگ‌های اروپایی پیدا نکرده بود، او در آلمان فوتبال بازی می‌کرد.
باقری در ادامه خاطرنشان کرد: از درگذشت او بسیار متأثر هستم و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
مدافع پیشین پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا به پیشکسوتان احترام بیشتری گذاشته شود و آنها بیشتر مورد احترام و تکریم قرار بگیرند.
 

عابدزاده: احدی زود از جمع ما رفت

 دروازه‌بان پیشین تیم ملی گفت: خاطرات خوبی با رضا احدی داشتم؛ او خیلی زود از جمع ما رفت.

احمدرضا عابدزاده در حاشیه مراسم تشییع پیکر رضا احدی درباره وی اظهار کرد: من زمان زیادی با احدی همبازی بودم. فوتبال او بی نظیر بود و یکی از تکنیکی‌ترین بازیکنان دوران خودش بود ولی متاسفانه در سالهای گذشته او را فراموش کرده بودند.

وی افزود: احدی بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران تحویل داد. من خاطرات خوبی با او داشتم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که به پیشکسوتان احترام بیشتری گذاشته شود و وقتی فوتبال یک بازیکن تمام می‌شود او را فراموش نکنند. یک روز ما هم از این دنیا خواهیم رفت. امیدوارم شرایط طوری شود که حسرت به دل احترام به پیشکسوتان نمانیم.
 

پنجعلی: نباید امثال احدی‌ها را فراموش کنیم
 پیشکسوت تیم فو‌تبا‌ل پر‌سپولیس اعلام کرد هو‌اد‌ا‌ران نباید امثال احدی‌ها را فراموش کنند تا در هنگام درگذشت آنها تازه به یادشان بی‌افتیم.
محمد پنجعلی در مراسم تشییع مرحوم «رضا احدی»، اظها‌ر کرد: او یکی از بهترین‌ها بود و هو‌اد‌ا‌ران پر‌سپولیس هم از او خاطره بدی ندارند. احدی، فرد بااخلاقی بود و فکر نمی‌کنم کسی از او بی اخلاقی به یاد داشته باشد.
او در ادامه و در پاسخ به این سوال که هو‌اد‌ا‌ران ما پیشکسوتانی همچون رضا احدی را به یاد ندارند نیز گفت: این هم یکی از اشکالات فو‌تبا‌ل ما است و بازیکنان بعد از خداحافظی از دنیای فو‌تبا‌ل فراموش می‌شوند و نباید این‌گونه باشد. باید باشگاه‌ها پس از خداحافظی بازیکنان برای آنها بر‌نامه‌ریزی کنند تا از یادها فراموش نشود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)