مرجع خبری پرسپولیس : خبرگزاری نیمه دولتی فارس هم به قطع شدن تصاویر مسابقه پرسپولیس و ذوب آهن از سوی رسانه ملی اعتراض کرد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس ، خبرگزاری فارس در این خصوص نوشته است : ديدار ذوب آهن و پرسپوليس از ساعت 20:30 شب گذشته در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد. اين در حالي بود كه شبكه سوم به دليل پخش سريال ويژه ماه رمضان 13 دقيقه ابتداي نيمه اول را پخش نكرد و بازي از دقيقه 13 براي ميليون ها بيننده تلويزيوني پخش شد.
در دقيقه 73 نيز در حالي كه بازي در اوج هيجان قرار داشت مسئولان شبكه سوم به يكباره و بدون اطلاع قبلي تصوير را قطع و اخبار ساعت 22 را پخش كردند. پس از 10 دقيقه، بازي دوباره پخش شد تا در مجموع شبكه سوم 23 دقيقه را پخش نكند. همه اين شرايط در حالي رخ داد كه مسئولان صدا و سيما از قبل برنامه بازي ها را مي دانستند و مي توانستند با يك برنامه ريزي مناسب هم بازي را به طور كامل پوشش دهند و هم اخبار را پخش كنند اما پخش سريال و آگهي هاي بازرگاني براي مسئولان شبكه 3 ظاهرا بيش از احساسات ميليون ها بيننده تلويزيوني اهميت دارد.

در فاصله بين دو بازي ذوب آهن و پرسپوليس با ديدار استقلال و سايپا مي شد اخبار را پخش كرد اما مسئولان شبكه 3 ترجيح دادند در اين فاصله آگهي پخش كنند و البته از پيام هاي بازرگاني بين سريال هم غافل نشدند تا مبادا خللي به هزينه هاي دريافتي وارد شود. در اين ميان ظاهرا بينندگاني كه منتظر تماشاي اين مسابقه بودند هيچ اهميتي نداشتند چرا كه شبكه سوم با اين كار در واقع به آنها بي احترامي كرد. اين رفتار البته براي اولين بار نيست كه از مسئولان شبكه 3 سر مي زند. پيش تر نيز شاهد چنين مواردي بوديم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)