دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار تیم های ذوب آهن و استقلال از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. آبی پوشان مثل دیدارهای گذشته با وجود اینکه شکست نخوردند اما فوتبال کسل‌کننده‌ای را به نمایش گذاشتند.

استقلال با این نتیجه با ۱۲ امتیاز از صدر جدول به رده دوم سقوط کرد و جای خود را به گل‌گهر سیرجان داد.ذوب آهن هم با این تک امتیاز در همان رده پازندهم جدول باقی ماند.

استقلال پیش از این بازی به دلیل داشتن دو بازی بیشتر از پرسپولیس به صورت مجازی صدرنشین جدول شده بود که با این توقف مقابل ذوب آهن با سه بازی بیشتر از پرسپولیس صدرنشینی مجازی خود را هم از دست داد و به گل گهر داد.

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان موفق شد با هت‌تریک گادوین منشا از سد شهر خودرو عبور کرده و ناکامی‌اش در دیدارهای اخیر را جبران کند.

هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار در شهر‌های تهران و سیرجان پیگیری شد که نتیجه این دیدار‌ها به شرح زیر است:

سایپا صفر – ماشین‌سازی‌ تبریز صفر
کارت زرد: رضا کریمی از ماشین‌‌سازی
داور: اشکان خورشیدی

گل‌گهر سیرجان ۳ – شهر خودروی مشهد یک
گل‌ها: گادوین منشا (۴۵، ۶۶ و ۶۹) برای گل‌گهر و صادق صادقی (۷۷) برای شهر خودرو
کارت زرد: علیرضا علیزاده از گل‌گهر و فرشاد فرجی از شهر خودرو
داور: حمید حاج‌ملک

این نتیجه در حالی رقم خورد که گادوین منشا با سه گلی که در این بازی به ثمر رساند، ۹ گله شد و اختلافش را در صدر جدول گلزنان لیگ با رقبا بیشتر کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)