پرسپولیس در حالی صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان آسیا در پایان هفته چهارم شد که پیروزی‌های این تیم مقابل التعاون عربستان تاثیرگذار بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با ۷ امتیاز در صدر جدول گروه C قرار گرفت تا شانس بیشتری برای صعود از مرحله گروهی پیدا کند.

سرخپوشان پایتخت که شروع ناامید کننده‌ای در دو هفته ابتدایی داشتند با شیوع ویروس کرونا و تعویق هفت ماهه این بازی ها که منجر به متمرکز شدن بازی ها در کشور قطر شد توانستند در دو بازی متوالی مقابل التعاون عربستان به پیروزی برسند تا به صدر جدول گروه برسند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که قبل از بازی های رفت و برگشت تیمش مقابل التعاون عربستان صحبت از فینال زودهنگام این تیم زده بود توانست تمرکز را در بین بازیکنان خود به بالاترین حد ممکن برساند.

تیمی که در نقل و انتقالات تابستانی بیشترین تغییر را نسبت به سال های گذشته داشت اما بازیکنان تازه وارد در کوتاه ترین زمان ممکن توانستند خود را در تاکتیک تیمی قرار داده و نقش پررنگی در پیروزی های پرسپولیس مقابل التعاون داشته باشند.

گل محمدی که با پرسپولیس در لیگ برتر نوزدهم به قهرمانی رسید بار دیگر توان خود را در شکست تیم های عربستانی به رخ کشید. او که با ذوب آهن اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا نیز حضور داشت توانسته بود عربستانی ها را شکست دهد اما این بار با پرسپولیس توانایی خود را به رخ آسیا و سعودی ها کشید.

گل محمدی در ۱۲ دیداری که در لیگ قهرمانان مربیگری کرده صاحب ۶ برد شده که ۴ پیروزی را مقابل تیم‌های عربستانی به دست آورده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)