مرجع خبری پرسپولیس : کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس پیش از شروع فصل بد بسته شده و اکثر بازیکنان این تیم از نظر کیفی متوسط هستند، بنابراین طرفداران باید دیدگاهی واقع بینانه نسبت به تیم خود داشته باشند.

 

حمیدرضا صدر در خصوص وضعیت اخیر باشگاه پرسپولیس ضمن بیان مطلب فوق افزود: مشکل اصلی تیم فوتبال پرسپولیس درون زمین است و این تیم در برخی از پست‌ها به بن بست خورده است.

بدون شک اگر این تیم بتواند در نیم فصل جای خالی فهرست خود را با بازیکنان تاثیرگذار پر کند، وضعیتش به مراتب بهتر خواهد شد.

 

وی در خصوص حضور مربی خارجی در نیم فصل در تیمی با شرایط پرسپولیس اظهار داشت: مربی خارجی حتی اگر بزرگ هم باشد نیاز به زمان دارد تا بتواند با یک شناخت آگاهانه تجربه و دانش خود را در تیم اعمال کند. در تیمی مثل پرسپولیس هواداران انتظار دارند که با حضور یک مربی خارجی نتایج این تیم دگرگون شود اما مربی بزرگ خارجی نیز نمی تواند معجزه کرده و کارهای عجیب و غریبی را در تیم انجام دهد.

 

کارشناس فوتبال ایران عنوان کرد:  مربی خارجی هر چقدر هم که توانمند باشد اگر بخواهد تغییراتی در تیم ایجاد کند باید نسبت به آن شناخت پیدا کرده تا بتواند تیم را ترمیم کند. در حال حاضر حتی در نیم فصل هم این فرصت برای تیمی با شرایط پرسپولیس اندک است.

 

وی همچنین در خصوص حضور احتمالی دنیزلی در تیم پرسپولیس اظهار داشت: در حال حاضر کلیدی‌ترین راه برای بازگشت تیمی مانند پرسپولیس به موفقیت شکیبایی هواداران است. من از دنیزلی شناخت خوبی دارم. یکی از ویژگی‌های او این است که ایران را دوست دارد، قبلا در ایران بوده و شناخت خوبی از لیگ و فوتبال ایران دارد. دنیزلی همچنین چهره شناخته شده‌ای است و کارنامه مثبتی نیز در زمان حضور خود در پرسپولیس دارد. در واقع حضور وی اعتباری برای تیم فوتبال بحران‌زده پرسپولیس خواهد بود.

 

کارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: البته من نمی دانم که آیا دنیزلی پس از گذراندن دوران بیماری خود، انرژی و طراوت گذشته را دارد؟ یا از نظر ذهنی و جسمی توان تحمل بار سنگینی مانند تیم پرسپولیس خواهد داشت؟ از آنجائیکه شناخت ما از وی به خاطرات گذشته باز می گردد، مسئولان باشگاه پرسپولیس پیش از آنکه بخواهند با این مربی قرارداد امضا کنند، باید در این خصوص هوشمندانه عمل کنند.

 

صدر تاکید کرد: پرسپولیس پیش از شروع فصل بد بسته شد به طوری که برای قهرمانی بسته نشده است و اکثر بازیکنان این تیم از نظر کیفی متوسط هستند. طرفداران پرسپولیس باید دیدگاه واقع بینانه‌ای نسبت به تیم خود در این فصل داشته باشند. آنها باید با شکیبایی از مربیان خود حمایت کنند، چه این مربی استیلی باشد و یا مربی خارجی.

 

وی همچنین اضافه کرد: البته پتانسیل بازیکنان پرسپولیس بیشتر از توانی است که در حال حاضر در زمین ارائه می دهند، چون به دلیل فشار روحی و روانی که در جریان بازی‌ها از سوی هواداران به آنها وارد می شود، نمی توانند از تمام توان خود درون زمین استفاده کنند. هواداران باید بدانند حتی مربی بزرگ خارجی نیز نمی تواند تغییرات زیادی در استخوان بندی تیم ایجاد کند، بنابراین بهترین کمک برای پرسپولیس این است که در روزهای سخت کنار تیم خود باشند و این موضوع ارزش زیادی دارد.

 

کارشناس فوتبال در خاتمه در خصوص حرکت زشت دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در حوزه‌های فرهنگی در ورزش همه اهمال کاری کردند، از رسانه‌ها گرفته تا اهالی جامعه ورزش. با توجه به اینکه دو بازیکن در رسانه‌ها ابراز ندامت و پشیمانی کرده‌اند، نباید مجازات آنها به گونه‌ای باشد که به مرز نابودی برسند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)