یک منبع آگاه در فدراسیون اعلام کرد رای پرونده تخلفات باشگاه استقلال ظرف دو روز آینده اعلام خواهد شد.

چهارم آبان ماه باشگاه پرسپولیس با ارائه مستنداتی از تخلفات باشگاه استقلال در نقل و انتقالات به سازمان لیگ به صورت رسمی از رقیب دیرینه خود شکایت کرد. بر خلاف اینکه در پرونده تخلف باشگاه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران احکام خیلی زود منتشر شد و از این دو تیم به ترتیب ۴ امتیاز و یک امتیاز کسر شد، اما در پرونده باشگاه استقلال با گذشت بیش از ۲۰ روز هنوز هیچ رای‌ در خصوص این پرونده صادر نشده است.

از این رو یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال در خصوص این پرونده به ایرنا گفت: مراحل اداری در حال سپری شدن است و موارد مورد شکایت از باشگاه استقلال و دفاعیات این باشگاه در دست بررسی است و بعد از جمع‌بندی نهایی رای کمیته انضباطی به دبیر فدراسیون ابلاغ خواهد شد و بعد از آن به صورت رسمی اعلام می‌شود.

وی در خصوص تعلل‌های صورت گرفته در خصوص اعلام رای در مورد این پرونده اظهار داشت: هیچ کم‌کاری و تعللی وجود ندارد. ابهاماتی وجود داشته که باید برطرف شود از همین رو کمیته انضباطی از باشگاه استقلال توضیحاتی خواسته است. از طرفی نیز باید استعلام‌هایی گرفته شود و مراحل آن در مراجعه زیرربط مورد بررسی قرار بگیرد تا ابعاد این پرونده روشن‌تر شود. از همین رو این موضوع کمی زمان‌بر خواهد شد.

این مدیر در مورد اینکه چه زمانی رای این پرونده صادر خواهد شد، بیان کرد: دفاعیات باشگاه استقلال به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارائه شد و پرونده در دست‌ بررسی است. به احتمالا فراوان ظرف دو روز آینده حکم این پرونده نیز صادر خواهد شد و این موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در واکنش به این سوال که آیا از باشگاه استقلال امتیاز کسر خواهد شد یا خیر، عنوان داشت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و کمیته انضباطی در مورد این پرونده تصمیم خواهد گرفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)