مرجع خبری پرسپولیس : مجری طرح صدور کارت عضویت هواداران باشگاه پرسپولیس از موفقیت آمیز بودن طرح پایلوت و آغاز طرح نهائی از روز شنبه 11 مهر خبر داد.
به گزارش مرجع خبری وبه نقل از سایت  باشگاه ، مجری این طرح در پاسخ به وضعیت صدور کارت هواداری باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: کلیه زیر ساخت‌های مورد نظر از ماه‌ها قبل آماده شده و در چند وقت گذشته در حال برنامه ریزی، عقد قرارداد با حامیان و از همه مهتر ارزشمند کردن کارت‌های عضویت بودیم. وی ادامه  داد: در مرحله اول فقط برای هواداران تهرانی و به صورت محدود تعداد  1000 شماره عضویت صادر کردیم و برای حدود 100 نفر از آنها در این هفته کارت عضویت نیز صادر می شود. و از روز شنبه نیز به طور انبوه شروع به صدور شماره عضویت و کارت هواداری برای کلیه هواداران مشتاق در اقصي نقاط ایران خواهیم نمود.
مجری طرح در خصوص کارهای انجام گرفته در این خصوص عنوان کرد: خوشبختانه موفق شدیم با بانک ملت قراردادی را به امضاء برسانیم. طبق این قرارداد کلیه کارت‌های عضویت باشگاه پرسپولیس به عضویت سیستم بانکی شتاب کشور در آمده  و علاوه بر اعتبار و خدماتی که به هر کاربر با این کارت‌ها ارائه می دهیم یک حساب بانکی نیز برای هوادار باز می‌شود. و تمامی کارت‌ها شامل کلیه خدمات کارت‌های شتاب از جمله خرید آنلاین، انتقال وجه، پرداخت قبوض و … است.
مجری طرح در خصوص امکانات و انواع کارت هواداری گفت: برای هواداران سه نوع کارت بنابردرخواست صادر می‌شود و بر اساس مدل کارتی که انتخاب می‌کنند خدماتی مانند: بیمه حوادث هوادار برای مدت یکسال، ارائه تخفیف در بیش از 500 فروشگاه در صورت خرید توسط کارت، تخفیف ویژه در بیمارستان پرسپولیس، تخفیف ویژه در مدرسه فوتبال پرسپولیس ، امکان دريافت خبرهای مهم وموثق باشگاه ، رزرو  و خريد بلیط از طريق سايت، SMS، تلفن و فاکس، شرکت در قرعه کشی جوایز، شرکت در پيش بینی مسابقات و دريافت جایزه، امکان استفاده از سرويسهای SMS از جمله اعلام نتايج بازی بصورت لحظه‌ای، امکان خريد اينترنتی از باشگاه از جمله لباس، توپ، امکان شرکت در مزايده های فروش باشگاه، شرکت در قرعه کشی بليط های VIP در ورزشگاه، شرکت در قرعه کشی حضور در تمرينات تيم، شرکت در قرعه کشی حضور  رو در رو  با بازيکنان و گرفتن عکس و … ارائه می‌شود.
وی در خصوص زمان شروع اعطای کارت به هواداران عنوان کرد: این هفته به برخی از هواداران قدیمی و پیشکسوتان و مسئولین باشگاه به صورت نمادین چند کارت هواداری واگذار شده و به کلیه هواداران این باشگاه نیز از روز شنبه با اطلاع رسانی گسترده شروع به اعطای کارت هواداری خواهیم نمود.
مجری طرح در خصوص هزینه عضویت در باشگاه  هواداران پرسپولیس گفت: عضویت در باشگاه به صورت رایگان بوده و صدور کارت هواداری نیز بر اساس نوع کارت هزینه‌های متفاوتی دارد. به طور مثال برای صدورت کارت برنزی که بیشتر خدمات فوق را ارائه می‌دهد هوادار مبلغ 200000 ریال پرداخت کرده که از این مبلغ 50000 ریال در حساب بانکی هوادار باقی مانده و برای افتاح حساب است و هر زمان هوادار بخواهد می‌تواند از حساب برداشت کند.
مجری طرح همچنین در خصوص روش‌های دریافت شماره و یا کارت عضویت گفت: هواداران از 5 روش می‌توانند برای عضویت در باشگاه استفاده کنند. سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، صندوق پستی باشگاه پرسپولیس، نمابر باشگاه پرسپولیس و یا با تماس با شماره 9092305100 (فعلاً فقط تهرانی‌ها و در آینده نزدیک برای کل کشور) فعلاً 5 روشی است که برای هواداران در نظر گرفته شده است. از این 5 روش 4 روش برای هواداران تهرانی و شهرستانی و روش آخر (شماره تلفن) فعلاً فقط برای تهرانی‌هاست و به زودی با همکاری شرکت مخابرات برای شهرستانی‌ها نیز تلفن اختصاص می‌یابد. ضمن اینکه باید عنوان شود تمامی افرادی که در سایت باشگاه تاکنون ثبت نام کرده‌اند (حدود 10 هزار نفر)  از روز شنبه با تماس با آنها شماره عضویت رایگان‌شان اعلام می‌شود.
مجری این طرح بزرگ در پایان ابراز امیدواری کرد با استقبال هواداران از عضویت در باشگاه هواداران پرسپولیس رکورد ساماندهی هواداران در یک باشگاه را در دنیا شکسته و نام پرسپولیس را در صدر میزان هوادار سازمان‌دهی شده در دنیا قرار دهیم
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)