ليگ قهرمانان اروپا
مرجع خبری پرسپولیس : مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان اروپا دقایقی پیش با پیروزی تیم‌های بایرن‌مونیخ، رئال‌مادرید و آرسنال و شکست چلسی و آث‌میلان خاتمه یافت.

 

در گروه پنجم تیم بایرن مونیخ با گل های ریبری(دو بار) و تیموشچوک(یکبار) موفق شد میهمانش بازل سوئیس را شکست بدهد و آاس رم نیز برابر کلوژ رومانی 1-1 متوقف شد.

 

از این گروه بایرن مونیخ و رم به مرحله بعد صعود کردند و بازل راهی لیگ اروپا شد.

 

در گروه ششم تیم چلسی در ورزشگاه ولودروم با نتیجه 1-0 و با تنها گل 81 براندائو ملوب میزبانش مارسی شد و اسپاتاک مسکو نیز با نتیجه 2-1 از سد زیلینای اسلواکی گذشت.

 

تیم های چلسی و مارسی موفق شدند راهی دور بعدی شوند و اسپارتاک نیز به لیگ اروپا راه یافت.

 

در گروه هفتم رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به لطف هت تریک کریم بنزما و گلزنی رونالدو، 4-0 اوسر را در هم کوبید تا با 16 امتیاز مقتدرانه به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی بشود.

 

در دیگر دیدار نیز آث میلان در ورزشگاه سن سیرو با نتیجه 2-0 مغلوب میهمانش آژاکس شد، اما صعود به مرحله بعد را جشن گرفت. در این دیدار دی زیو و آندرویرلد در دقایق 57 و 66 برای تیم هلند موفق به گلزنی شدند. آژاکس نیز در این گروه به لیگ اروپا صعود کرد.

 

در آخرین گروه نیز تیم شاتختار با دو گل براگا را مغلوب کرد و به عنوان تیم نخست گام به دور بعدی گذاشت.

 

آرسنال نیز با نتیجه 3-1 و با گلهای فن پرسی، والکات و نصری میهمانش پارتیزان بلگراد را از پیش رو برداشت و با ایستادن در رده دوم گروه صعود خود را جشن گرفت.

 

در این گروه نیز براگا با قرار گرفتن در رده سوم راهی لیگ اروپا شد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)