تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات کافا مقابل میزبان مسابقات به بُرد دیگری دست یافت.

تیم ملی فوتبال در دومین مسابقه‌اش در مرحله گروهی مسابقات کافا (آسیای مرکزی) در قرقیزستان، از ساعت 18:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه دولون اومورزاکوف بیشکک به مصاف قرقیزستان رفت و با نتیجه 5 بر یک به برتری دست یافت.

مهدی طارمی در این دیدار سه بار در دقایق (33، 39 – پنالتی و 56) موفق به گلزنی شد و سردار آزمون (65 و 79) دیگر گل‌های ایران را به ثمر رساند. تک گل قرقیزستان توسط میرلان مورزائف در دقیقه 53 وارد دروازه بیرانوند شد. طارمی در بازی قبلی مقابل افغانستان هم هتریک کرده بود.

این دیدار در حضور صدر جباروف رئیس جمهور قرقیزستان و حضور حداکثری تماشاگران میزبان برگزار شد و حدود 500 هوادار ایرانی نیز به حمایت از تیم ملی پرداختند. براساس اعلام کانال خبری فدراسیون فوتبال بازی قرقیزستان – ایران در حضور بیش از 20 هزار تماشاگر برگزار شده است.

شاگردان امیر قلعه‌نویی که در گروه B مسابقات کافا با تیم‌های قرقیزستان و افغانستان همگروه بودند، در اولین دیدار افغانستان را با نتیجه 6 بر یک شکست دادند و در مجموع این دو مسابقه با 11 گل زده و دو گل خورده صدرنشین گروه‌شان شدند و به فینال راه یافتند.

در گروه A هم ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و عمان به رقابت‌ با یکدیگر پرداختند. بازی‌های این گروه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار شد و تیم میزبان به‌عنوان تیم نخست گروه به فینال صعود کرد. بدین ترتیب تیم‌های ایران و ازبکستان روز سه‌شنبه 30 خرداد ماه دیدار نهایی مسابقات کافا را برگزار خواهند کرد.

این مسابقات از 22 خرداد ماه آغاز شده است و 30 خرداد نیز به پایان می‌رسد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)