تیم شاهین بوشهر از رقابت های جام حذفی فوتبال کنار کشید.

به نقل از سایت باشگاه شاهین بوشهر، به دنبال تغییرات مدیریتی در شاهین بوشهر و انتخاب سرمربی جدید برای آماده سازی تیم در تعطیلات نیم فصل، مدیران این باشگاه از حضور در جام حذفی انصراف دادند. شاهین بوشهر در دور اول رقابت ها باید در تهران با راه آهن روبرو می شد. این تیم ششمین تیمی است که از جام حذفی کنار می کشد.پیش از این برق شیراز ، آلومینیوم هرمزگان ، شهرداری تبریز ، سنگ و آهن بافق یزد و نفت مسجدسلیمان از حضور در جام حذفی انصراف داده بودند.

قرار بود تیم شاهین جمعه 24 آذر ماه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی با تیم راه‌آهن تهران بازی کند که با این شرایط، صعود راه‌آهن به مرحله بعدی بدون دردسر شد. البته هنوز باشگاه شاهین انصراف رسمی خود را به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اعلام نکرده اما سایت این باشگاه، این خبر را اعلام کرده‌است.

در صورت کناره گیری بوشهری ها، تیم راه‌آهن هفته آینده بازی نخواهد کرد و باید خود را برای بازی بعدی در مرحله یک هشتم مقابل برنده بازی نیروی زمینی- صنعت نفت آبادان آماده کند. طبق اعلام سازمان لیگ، بازی راه‌آهن با برنده بازی مذکور در تاریخ 30 آذرماه برگزار می شود تا تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)