پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال پدیده در حالی که داشت با یک گل از پرسپولیس شکست میخورد بازی را به تساوی کشاند و چهار گل دیگر نیز دریافت کرد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و پدیده مشهد امروز در حضور 1500  تماشاگر ورزشگاه آزادی از ساعت 16:45 از مرحله یک شانزدهم پایانی جام حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان نود دقیقه وقت های قانونی به تساوی یک بر یک رسیدند.

 

نوری دقیقه 46 پرسپولیس را پیش انداخت اما بهمن طهماسبی در دقیقه 86 گل مساوی را زد تا بازی به وقت های اضافه بکشد.

 

در این زمان 30 دقیقه ای پرسپولیس 4 بار با گل های نورمحمدی ، شاکری ، غریبی و نوروزی در دقایق 94 ، 110 ، 114 و 117 دروازه حریف را باز کرده و با نتیجه پنج بر یک حریف خود را از پیش رو برداشتند.

 

پرسپولیس در مرحله بعد باید به مصاف الوند همدان برود که امروز در ضربات پنالتی استقلال خوزستان را از پیش رو برداشت.

موعود بنیادی‌فر داور مسابقه به امجد شکوه‌مقام و حسین بادامکی از پدیده‌ و یونس شاکری و علیرضا حقیقی و محسن بنگر از پرسپولیس کارت زرد نشان داد. بادامکی؛ هافبک پدیده در دقیقه 90 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد. در دقیقه 115 امجد شکوه مقام هم با دریافت کارت زرد دوم از پدیده اخراج شد.

در این بازی علی دایی با حکم کمیته انضباطی محروم بود و در جایگاه ویژه نشسته بود. در غیاب او کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نشست و بازیکنان را از کنار زمین هدایت کرد.

پرسپولیس  در مرحله یک هشتم جام حذفی باید به مصاف تیم الوند همدان برود. دیداری که میزبان آن با قرعه کشی تعیین خواهد شد.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا حقیقی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، میثم حسینی، حمید علی‌عسگر، رضا حقیقی، پیام صادقیان( از دقیقه 72 میلاد غریبی)، محمد نوری، قاسم دهنوی( از دقیقه 60 امید عالیشاه)، سید مهدی سید‌صالحی( از دقیقه 64 یونس شاکری) و هادی نوروزی
سرمربی: علی دایی

ترکیب پدیده مشهد: مجتبی روشنگر، وحید عسگری، مجید نور محمدی( از دقیقه 64 محمد منصوری)، هادی شکوری، معین عباسیان، مسعود نظرزاده، امجد شکوه‌مقام، رضا خرسند‌نیا ، بهمن طهماسبی، محمد حسین مهرآزما( از دقیقه 65 عباس پورخسروانی)و حسین بادامکی
سرمربی: اکبر میثاقیان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)