هواداران رئال مادرید برای خرید بلیت ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه صف کشیدند.

  •  
  •  
  •  

هواداران رئال مادرید همچنان ساعت‌ها را برای رسیدن به دیدار ال‌کلاسیکو در نیمه‌ نهایی رقابت‌های کوپا‌دل‌ری می‌شمارند؛ مسابقه‌ای که یک بار دیگر انتظارات هواداران را از قوهای سفید بالا برده است.

عملکرد خوب این تیم در هفته‌های اخیر خوش‌بینی هواداران تیم را بالا برده است. رئال شب گذشته با نتیجه پر گل 4 بر صفر ختافه را شکست داد تا هواداران صف طویلی را برای خرید بلیت تماشای ال‌کلاسیکو در برنابئو تشکیل دهند.

سال‌ها بود که چنین منظره‌ای در مادرید دیده نشده بود. از آنجایی که دیدار ال‌کلاسیکوی روز چهارشنبه در چارچوب مسابقات لیگ نیست و بلیت آن از قبل پیش‌فروش نشده است، به دلیل هجوم هواداران، سامانه خرید اینترنتی و خرید از طریق خطوط تلفن با اختلال مواجه شده و به همین دلیل صفی طولانی برای خرید بلیت تشکیل شده است.

هواداران رئال مادرید مشتاق هستند که بعد از عملکرد ضعیفشان در لالیگا، در کوپا‌دل‌ری بازی خوبی از تیم‌شان را ببینند. قیمت بلیت‌ها از 40 تا 180 یورو (28 تا 126 یورو برای اعضای باشگاه) تعیین شده است.

بازیکنان نیز منتظر دیدار ال‌کلاسیکو هستند. کریستیانو رونالدو روز گذشته اعلام کرد: مقابل یکی از قوی‌ترین تیم‌های دنیا بازی می‌کنیم. در بازی خانگی به میدان می‌رویم. بنابراین شانس زیادی برای کسب یک نتیجه خوب داریم. چند نفر از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداریم؛ اما این بهانه نمی‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)