مرجع خبری پرسپولیس : هواداران تيم فوتبال پرسپوليس از تساوي تيم‌هاي استقلال و ذوب‌آهن ابراز خوشحالي كردند.تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و مس كرمان در ورزشگاه آزادي در هفته سي‌و دوم ليگ برتر به مصاف يكديگر رفتند.

 

*بعد از تساوي تيم‌هاي استقلال و ذوب آهن مقابل شاهين بوشهر و فولاد خوزستان و با اعلام تساوي اين دو تيم از بلندگوي ورزشگاه، هواداران پرسپوليس به ابراز خوشحالي كردند و از از بازيكنان خود خواستند كه برابر مس كرمان به برتري برسند.

*حدود 300 هوادار مس با پرچم هاي نارنجي رنگ براي حمايت از تيم كرماني به ورزشگاه آزادي آمدند. آنها ادينهوو، مهاجم خود را تشويق كردند و از وي خواستار گلزني به پرسپوليس شدند. در ميان هواداران مس، تعدادي از تماشاگران استقلال هم با پرچم هاي آبي، كرماني ها را همراهي مي كنند.

*در بدو ورود بازيكنان پرسپوليس براي گرم كردن به داخل زمين، هواداران به شدت آرفي و مازيار زارع را تشويق كردند. هواداران پرسپوليس همچنين با سردادن شعارهايي، كاپيتاني مازيار زارع را به وي تبريك گفتند.

* حسين عسگري، نايب رئيس كميته داوران در ورزشگاه آزادي حضور دارد و مسابقه را از نزديك تماشا مي كند.

*عادل كلاه كج، بازيكن مس كرمان كه فصل گذشته براي پرسپوليس بازي مي كرد، برخورد بسيار گرمي با همبازي هاي سابق خود داشت و مورد تشويق هواداران نيز قرار گرفت.

* علي دايي پس از ورودش به زمين دقايقي كنار زمين با بازيكناني مانند مازيار زارع و سپهر حيدري اختصاصي به گفت‌وگو پرداخت.

*10 خبرنگار كرماني نيز براي پوشش خبري اين بازي به ورزشگاه آزادي آمده‌اند و در جايگاه خبرنگاران حضور دارند.

* تعدادي از مسئولان باشگاه مس كرمان نيز در جايگاه VIP مجموعه ورزشي آزادي حضور دارند و بازي را تماشا مي كنند.

 

تصويربرداران تلويزيوني قبل از آغاز مسابقه پرسپوليس و مس كرمان نتوانستند كار خود را از كنار زمين انجام دهند.

تصويربرداران شبكه‌هاي مختلف تلويزيوني قبل از آغاز بازي قصد داشتند با حضور در كنار زمين در جايگاه‌هاي مخصوص استقرار پيدا كرده تا اين بازي را تحت پوشش تصويري قرار دهند، اما اين اجازه به آنها داده نشد.

نكته جالب اينكه مأموران نيروي انتظامي و مسئولان حراست ورزشگاه آنها را بلاتكليف نگه داشته و در حالي كه به آنها اجازه حضور در كنار زمين را نمي‌دانند، مانع از حضور آنها در جايگاه خبرنگاران نيز شدند كه همين موضوع باعث شد درگيري لفظي بين اين دو گروه به وجود بيايد.

* عزيز محمدي، رئيس سازمان ليگ برتر از مهمانان ويژه اين ديدار است. وي قبل از آغاز مسابقه با حضور در كنار زمين با علي دايي احوالپرسي كرد.

* اسكوربورد ورزشگاه گل‌هاي پرسپوليس در هفته‌هاي قبل مسابقات ليگ به خصوص گل‌هاي اين تيم را نمايش داد.

* علي دايي سرمربي پرسپوليس با حضور در زمين مسابقه از سوي هواداران پرسپوليس تشويق شد. وي در اين لحظه به ابراز احساسات هواداران با تكان دادن دست پاسخ داد.

* كادر فني پرسپوليس قبل از آغاز بازي براي مسي‌ها دسته گل بردند كه در اين بين تقابل دايي و صمد مرفاوي و در آغوش گرفتن اين دو براي لحظاتي بسيار جالب توجه بود. صمد مرفاوي در حالي كه علي دايي به سمت او مي‌آمد از ميانه راه به سمت وي رفته و دايي را به آغوش كشيدند.

* حسين بادامكي و محمد منصوري براي ساكت الهامي مربي مس دسته گل بردند و در آن سو عادل كلاه‌كج و پيروز قرباني براي علي دايي گل برده و با او احوالپرسي كردند. ضمن اينكه كلاه‌كج و تمام نيمكت‌نشينان تيم سابقش دست داد و با آنها خوش و بش كرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)