پرسپولیس نیوز : تیم فوتبال فولاد خوزستان با برتری سه بر صفر در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شد.

تیم های فوتبال پرسپولیس و فولاد در حالی از ساعت 16:54 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که ابتدا در دقیقه 5 محمد عباس زاده پرسپولیس را پیش انداخت اما بختیار رحمانی در دقیقه 57 کار را در نیمه دوم برای فولاد به تساوی کشاند تا کار به تساوی یک بر یک و وقت های اضافه بکشد.

 

در وقت های اضافه هم دو تیم از موقعیت های متعدد خود استفاده نکردند که در حساس ترین  آنها مهدی سیدصالحی در آخرین دقیقه بازی در دهانه دروازه ضربه اش با عکس العمل مکانی به بیرون رفت تا کار به ضربات پنالتی بکشد.

 

در این ضربات هر سه پنالتی زن فولاد پنالتی خود را تبدیل به گل کردند و دهنوی ، ماهینی و خلعتبری یک فاجعه را رقم زده و با هدر دادن هر سه پنالتی زمینه ساز صعود فولاد به مرحله نیمه نهایی جام حذفی شدند.

 

سرخپوشان سال گذشته نیز در فینال رقابت های جام حذفی در ضربات پنالتی برابر سپاهان مغلوب شده بودند.

 

اثرات شوک مثبت! مدیریتی در ساق های بازیکنان پرسپولیس به حدی بود که حتی نتوانستند یکی از پنالتی های خود را تبدیل به گل کنند و تا به این جای فصل اولین جام را از دست بدهند.

 

پرسپولیس جمعه هفته جاری در ورزشگاه آزادی باید در لیگ برتر به مصاف سپاهان برود در حالی که نوری و صادقیان را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)