هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با برتری مس کرمان مقابل سپاهان صدرنشین همراه شد.

  •  
  •  
  •  

فارس: هفته اول دور برگشت دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15 امروز با برگزاری 6 دیدار همزمان آغاز شد که در مهم‌ترین دیدار سپاهان در حالی مقابل مس شکست خورد که این تیم کرمانی پس از قطع همکاری با ابراهیم قاسم‌پور از مهدی محمدی به عنوان مربی موقت استفاده می‌کرد. در اهواز نیز فولاد که 8 هفته اخیر لیگ برتر در نیم فصل اول شکست نخورده بود، با تساوی مقابل داماش همچنان شکست ناپذیر باقی ماند.

**نتایج کامل این 6 دیدار به شرح زیر است:

*فولاد 2 – داماش 2

گل‌ها: علیرضا نظیف‌کار در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی و امین متوسل‌زاده در دقیقه 63 برای داماش و اسماعیل شریفات در دقیقه 57 و ایوب والی در دقیقه 61 برای فولاد

اخراج: مرتضی ابراهیمی از داماش

*ذوب‌آهن یک – فجرسپاسی صفر

گل: اسماعیل فوفانا در دقیقه 80

*ملوان یک – گهر یک

گل: مازیار زارع در دقیقه 70 برای ملوان و تقی نائینی دقیقه 87 برای گهر

*راه‌آهن صفر – نفت تهران یک

گل: یعقوب کریمی در دقیقه 67 برای نفت 

در دقیقه 9 این دیدار راه‌آهن توسط کفشگری یک پنالتی را از دست داد.

اخراج: ابراهیم کریمی از راه‌آهن

*مس کرمان یک – سپاهان صفر

گل: رضا عنایتی در دقیقه 17

*پیکان یک – صبای قم 4

گل‌ها: فرید بهزادی در دقایق 19 و 30، رامین رضائیان در دقیقه 64 و میلاد سلیمان‌فلاح در دقیقه 90 برای صبا و کیوان وحدانی در دقیقه 82 برای پیکان

به این ترتیب و پس از پایان روز اول رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر تیم‌های فولاد، ملوان و راه آهن با عدم کسب نتیجه لازم در دیدارهای خود از رسیدن به صدر جدول باز ماندند تا در کنار شکست سپاهان، بهترین فرصت برای صدر نشینی استقلال در دیدار فردای این تیم مقابل آلومینیوم فراهم شود.

در ادامه رقابت‌های این هفته از ساعت 17:30 پرسپولیس در تهران با صنعت نفت آبادان دیدار می‌کند و فردا نیز در دو دیدار همزمان استقلال از ساعت 15 در بندرعباس به مصاف آلومینیوم می‌رود و سایپا در کرج با تراکتورسازی دیدار می‌کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)