ماجرای انتخاب تیم جدید علیرضا بیرانوند پس از فسخ با پرسپولیس هر روز ابعاد جدیدی به خود پیدا می‌کند.

پس از فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، این دروازه‌بان مذاکراتی را با مدیران استقلال برای حضور در این تیم انجام داده است. حتی معاون باشگاه استقلال نیز امروز در جمع هواداران اعلام کرد؛ برداشتم این است که امروز کارمان با بیرانوند تمام می‌شود.

این در شرایطی است که طبق اعلام علی امیری، در لیست جواد نکونام نام یک دروازه‌بان اسپانیایی و سیدحسین حسینی قرار گرفته بود.

مدیران استقلال قصد دارند با گزینه اسپانیایی خود وارد مذاکرات جدی شوند اما نکونام از آنها خواسته امروز را نیز صبر کنند تا وضعیت بیرانوند مشخص شود.

حجت کریمی نیز به نکونام اعلام کرده؛ بیشتر از این نباید منتظر انتخاب بیرانوند بمانند که سرمربی آبی‌ها از او خواسته تا پایان امروز، منتظر تعیین تکلیف دروازه‌بان تیم ملی بمانند.

همچنین معاون ورزشی استقلال امروز در جمع هواداران این تیم اعلام کرد: هم ما و هم نکونام با بیرانوند مذاکره کردیم. به او گفتیم فقط تا امشب صبر خواهیم کرد. احساس می‌کنم که امروز قرارداد نهایی با بیرانوند امضا شود زیرا خودش هم راضی به این انتقال است. استقلال با او توافق کرده ولی اجازه امضا نمی‌دهند. جوری بیرانوند را تحت فشار می‌گذارند تا کاری که 2 روز پیش باید انجام می‌شد و با استقلال قرارداد می‌بست، 3 روز است طول می‌کشد.از جاهای مختلف سر او فشار ریخته‌اند. جوری که مجبور شد، خطش را عوض کند. در خانه‌اش ریخته‌اند. ساعت یک و نیم شب گذشته بیرانوند و نکونام در تماس بودند. توافقش با ما انجام شده و اگر بتواند فشارها را تحمل کند، به استقلال می‌آید.

بیرانوند شب دوشنبه نیز دیداری با دو عضو هیئت مدیره پرسپولیس داشت و به آنها اعلام کرد در صورت پرداخت نصف مبلغ پیشنهادی استقلال از سوی پرسپولیس، بار دیگر حاضر است با سرخپوشان قرارداد جدیدی امضا کند که ظاهراً این پیشنهاد چندان با استقبال مدیران پرسپولیس همراه نشده است.

به گفته درویش، بیرانوند با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورتی که باشگاه دیگری مذاکره کند خلاف قوانین عمل کرده و با محرومیت روبه رو خواهد شد.

بیرانوند تا ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه) به مسئولان باشگاه پرسپولیس زمان داده و قرار است راس این ساعت برای عقد قرارداد با استقلال در جلسه‌ای با مدیران این باشگاه حضور یابد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بیرانوند امروز به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در صورتی که با درخواست او موافقت نکنند، با استقلال قرارداد امضا خواهد کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)