مرجع خبری پرسپولیس : تنها 4 دقيقه مانده بود به پايان بازي كه علي دايي آخرين تير تركش خود را رها كرد. سرمربي پرسپوليس، سپهر حيدري را به جاي مازيار زارع فرستاد تا تعويض‌هاي وي اينگونه به پايان برسد.

 

در ظاهر امر خيلي‌ها تعجب كردند كه دايي چند دقيقه مانده به شكست چرا مدافع به زمين مي‌آورد اما او دنبال يك بازيكن بلندزن بود تا از بازي مستقيم سود ببرد. پيش از ورود سپهر بارها سانترهاي رضايي، نوري و هافبك‌هاي پرسپوليس همه برگشت داده شده بود.

 

 اين اتفاق نه به خاطر بازي فوق‌العاده كاشي، واعظي و سهراب بلكه بيشتر به خاطر فقدان يك مهاجم قد بلند و سرزن در رأس خط حمله پرسپوليس رخ مي‌داد. پرسپوليس در اين بازي شايد سه برابر حريف سانتر روي دروازه داشت اما از هيچ كدام آنها به نتيجه نرسيد.

 

 

 

با ورود سپهر نيز او حضور موفقي در باكس نداشت و تنها يك بار مي‌توانست ضربه ايستگاهي رضايي را گل كند كه به توپ نرسيد. شايد امسال بيشتر شدن بازيكنان سرعتي و كوچك‌اندام (نوروزي، رضايي، زارع، علي عسگر) فوتبال قرمزها را سريع‌تر و تماشاگرپسندتر كرده باشد اما گاهي اوقات اين بازيكنان جواب نمي‌دهند و بايد به بازي مستقيم روي آورد. اينجاست كه اگر ابزار كار فراهم نباشد، گره باز نمي‌شود و شكست در گام دوم نصيبت خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)