مرجع خبری پرسپولیس : استقلال در فصل نقل و انتقالات ستاره‌هاي بزرگي را جذب كرد تا آبي‌پوشان براي ليگ يازدهم كهكشاني لقب بگيرند.

 

چند خريد بزرگ استقلال كه جزو بمب‌هاي فتح‌ا…‌زاده در فصل نقل و انتقالات بودند براي بازي در اين تيم به مشكلاتي خوردند و تا همين لحظه به استقلال ضرر زده‌اند. جاسم كرار عراقي كه پيش از شروع فصل نقل و انتقالات با سروصداي فراوان از تراكتورسازي به استقلال آمد، اين روزها با محروميت انضباطي بلندمدت روبه‌رو است و نمي‌تواند براي آبي‌پوشان به ميدان برود.

 

جاسم كرار با حكم كميته پنج هفته اول ليگ يازدهم را غايب خواهد بود و از هفته ششم مي‌تواند براي تيم پرويز مظلومي بازي كند. خسرو حيدري ديگر بازيكني است كه اين روزها براي بازي در استقلال به مشكل خورده و نمي‌تواند به اين تيم كمك كند. حيدري كه در آخرين دقايق فصل نقل و انتقالات بدون رضايت‌نامه با استقلال قرارداد امضا كرد، تا الان موفق به راضي كردن سپاهاني‌ها نشده و كارت بازي دريافت نكرده است. حيدري تا به اينجا در 2 بازي استقلال غايب بوده و هيچ بعيد نيست چند هفته ديگر هم نتواند در تركيب آبي پوشان قرار بگيرد.


وليدعلي كويتي هم در هفته اول غايب بزرگ استقلال بود چرا كه مجوز بازي نداشت و با اين تيم به اصفهان نرفت. اين بازيكن كويتي هم از هفته دوم براي استقلال توانست بازي كند و به كمك مظلومي بيايد. اين سه بازيكن،‌ جزو آن دست بازيكناني هستند كه به گفته خودشان با استقلال به اندازه سقف قرارداد امضا كرده‌اند و هركدام قرار است براي يك فصل بازي 470 ميليون از فتح‌ا…‌زاده پول بگيرند. البته در رسانه‌ها عنوان شده مبلغ قرارداد جاسم كرار بيشتر از اين صحبت‌ها است و او بالاي سقف قرارداد بسته است.


با احتساب اينكه اين سه بازيكن قرار است از استقلال 470 ميليون بگيرند، تا به حال استقلال از بابت بازي نكردن آنها ضرر زيادي كرده است. هركدام از اين بازيكنان براي بازي در استقلال 13.823.529 تومان مي‌گيرند. با اين حساب بازي نكردن اين سه بازيكن تا الان 110.588.232 تومان به استقلال ضرر زده و شايد اين رقم در هفته‌هاي آينده بيشتر هم شود. البته اين رقم فقط مربوط به بازيكناني است كه مشكل مصدوميت نداشته‌اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)