پرسپولیس نیوز : ضرغام اسماعیل ملی‌پوش تیم عراق که مدتی است بحث حضورش در پرسپولیس مطرح شده درخصوص وضعیت تیم ملی عراق و احتمال حضورش در پرسپولیس به سؤالات پاسخ داد.

اين خبر درست است كه تو در آستانه حضور در پرسپوليس قرار داري؟
صحبت خاصي بين من و پرسپوليس انجام نشده است. در اين بين تنها يكي از دوستان منيجرم، نظرم را راجع به حضور در پرسپوليس پرسيد كه من هم گفتم دوست دارم به پرسپوليس كمك كنم چون اين تيم را تيم محبوب و پرطرفداري مي‌دانم و دوست دارم اگر شرايط فراهم شد به پرسپوليس بروم و كمك كنم.

تو بازيكن تيم پليس عراق هستي؟
بله من عضو تيم پليس عراق هستم و اتفاقاً مدتي ديگر از قراردادم با پليس عراق باقي مانده است و تيم‌مان در مسابقات سوپرجام آسيا هم حضور دارد. بايد ديد در آينده چه اتفاقي مي‌افتد و حضور در سوپرجام نصيب من مي‌شود يا حضور در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان، به هر حال هر اتفاقي بيفتد من از آن استقبال مي‌كنم.

در خصوص بازي با تيم ملي ايران چه نظري داري؟
در نيمه اول تيم ما بهتر از ايران بود اما در نيمه دوم ايران بهتر از ما ظاهر شد، با اين وجود فرصت‌هاي تيم عراق خطرناك‌تر بود. نمونه بارز آن هم پنالتي‌اي بود كه كاپيتان ما از دست داد، البته اين را هم بگويم با وجود باخت، سرمربي عراق كاملاً از كارمان راضي بود چون ما بهتر از ايران بوديم.

چقدر براي تيم خودتان و ايران شانس قائل هستيد؟
به نظرم همان‌طور كه گروه ما آسان است، گروه ايران هم راحت است. عراق با تيم‌هاي فلسطين، اردن و ژاپن همگروه است كه جدا از ژاپن كار سختي مقابل دو تيم ديگر ندارد ضمن اينكه با وجود قدرتمند بودن ژاپن ما مقابل آنها نااميد نيستيم چون در گذشته هم ثابت كرديم تيم مستعدي داريم و دقيقاً در زماني كه كمتر كسي حسابي روي تيم ملي عراق باز مي‌كرد اين تيم قهرمان آسيا شده است. در مورد تيم ايران هم معتقدم ايران كار چندان سختي براي صعود ندارد و مي‌تواند از گروهش صعود كند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)