پرسپولیس نیوز : مدافع تيم ملي عراق پيوستنش به باشگاه پرسپوليس را منتفي دانست و اعلام کرد که تا پايان فصل براي الشرطه به ميدان خواهد رفت.

بهترین دفاع چپ جام ملت‌ها در مورد مذاکراتش با باشگاه پرسپولیس و به توافق نرسیدنش با باشگاه گفت: قبل از جام ملت ها با مدیربرنامه هایم صحبت کردم و با تعریفی که از پرسپولیس شنیده بودم و می‌دانستم پرطرفدارترین تیم آسیاست، شخصا دوست داشتم به ایران بیایم اما پرسپولیس هیچ نامه و درخواستی برای من نفرستاد. تنها یک بار با مدیر برنامه های من در ایران صحبت کردند؛ اما هیچ نامه رسمی به مدیر برنامه هایم تحویل ندادند.

وی افزود: بدون شک پرسپولیس پرطرفدار ترین تیم آسیاست و از هواداران فهیم و بادانشی برخوردار است من از تمام هواداران پرسپولیس بابت پیغام های محبت آمیزشان صمیمانه تشکر می‌کنم. حتی عده زیادی از آنها که حضوری با من در استرلیا صحبت می‌کردند، تصور می‌کردند که من نمی‌خواهم به پرسپولیس بروم و از من می‌خواستند که پرسپولیسی شوم. اما این چنین نبود. من واقعاً پیشنهاد رسمی از باشگاه پرسپولیس نداشتم که بخواهم به صورت جدی روی آن فکر کنم. آنها تنها قیمت مرا از مدیر برنامه‌هایم پرسیدند و پس از آن هیچ اطلاعی ندادند.

ضرغام اسماعیل ادامه داد: من رقم قراردادم با باشگاه الشرطه هم تقریبا همین مبلغ بوده است. باشگاه قبل از جام ملتها دچار فقدان مالی شد و بازیکنان می‌توانستند در صورت پیشنهاد رسمی از باشگاه جدا شوند. اما دیروز از سوی قائم مقام باشگاه قسمت زیادی از قراردادمان را دریافت کردیم و از ما خواستند که تا آخرفصل بازی کنیم و قطعا این وظیفه هر بازیکنی می‌باشد که برای تیمی که پول می‌گیرد و قرارداد دارد بازی کند و من هم با هماهنگی مدیر برنامه‌هایم به وظیفه ام عمل کردم.

در پایان وقتی از او پرسیده شد که احتمال دارد فصل بعد به ایران بیاید یا خیر؟ گفت: کنار ایرانیان بودن اتفاق خوشایندی است. اما فردای هیچ انسانی مشخص نیست. من امور بیرون از زمین و انتخاب تیمم را به مدیر برنامه هایم سپردم و خودم به درون زمین تعلق دارم!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)