پرسپولیس نیوز :  در زمانی که حمید درخشان و پیروانی در اوج دعواهای رسانه ای بودند، عربشانی به حمایت از درخشان پرداخت و جملاتی را علیه پیروانی به کار برد که در دادگاه محکوم به خوردن شلاق یا پرداخت جریمه نقدی اش شد.

پیروانی می گوید: «من سال گذشته پس از آنکه با عربشاهی و همسرش حرف زدم، مشکل حل شد و رضایت دادم. این چیزی است که می دانم.»
ولی در کمال تعجب حکم شلاق برای عربشاهی اجرا شد و گویا پیروانی اصلا از این اتفاق خبر نداشته است. پیشکوست پرسپولیس می گوید: «دوست نداشتم چیزی در این باره بگویم و پیش خودم بمانم ولی با توجه به اینکه پیروانی گفته رضایت داده، ولی باید بگویم به دادگاه رفتم و شلاقم را خوردم. به من گفتند یا پول بده یا حکمت را بپذیر که گفتم حکم را می پذیرم و دوشنبه 50 ضربه شلاق خوردم.»

 

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت:گر قرار بود این حکم اجرا شود من در جریان قرار می گرفتم و پیگیری می کردم تا جلوی اجرایش را بگیرم.

  افشین پیروانی،درباره اینکه ضیا عربشاهی با شکایت او 50 ضربه شلاق خورده است اظهار داشت:ماجرای شکایت من از عربشاهی به سه سال پیش برمی گردد.آن زمان من در یزد حضور داشتم و او مصاحبه ای انجام داد که ناگزیر از شکایت شدم.

وی افزود:با این وجود پس از تماس هایی که میان او و همسرش با من اتفاق افتاد،از شکایتم صرف نظر کرده بودم.بنابراین موضوع پرونده شکایت من به طور کل مختومه شده بود.

پیروانی درباره اینکه عربشاهی تصریح دارد که با شکایت او 50 ضربه شلاق خورده است گفت:من از این موضوع اطلاعی ندارم.هر چند اگر قرار بود این حکم اجرا شود من در جریان قرار می گرفتم و پیگیری می کردم تا جلوی اجرایش را بگیرم.

در همین حال،پیروانی در برابر انتقادات تندی که هواداران پرسپولیس نسبت به این موضوع از وی کرده اند پاسخ کوتاهی داد.

وی در اینستاگرام خود نوشت: مرد باش و مظلوم نمایی نکن.  شکایت کردم چون بی ادبی کرد و شکایت حق قانونی هر کسی هست. ولی چون به خانمش قول دادم گذشت کردم و رضایت دادم و به همین شبها قسم پیگیری نکردم.داره دروغ میگه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)