پرسپولیس نیوز :مربی نونهالان پرسپولیس، گفت: فدراسیون فوتبال و حتی اگر لازم شد وزارت ورزش باید روی رقابت های پایه تهران حساس شوند، چون در اینجا اتفاقات عجیبی روی می‌دهد.

ضیا عربشاهی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: روزی که قبول کردم نونهالان پرسپولیس را مربیگری کنم به این فکر کردم که باید برای رده های پایه ارزش قائل شد و نباید کار با این بچه ها را کم ارزش قلمداد کرد. چون اینها آینده فوتبال را می سازند ولی الان می بینم آینده‌ای که برای این بچه‌ها می سازند، آن چیزی نیست که می خواهم شاهدش باشم.

 در این مدت با مسایل عجیبی روبرو شدم که دیگر بیش از این نمی توانم بر سر آن دندان روی جگر بگذارم. باید فکری به حال این شرایط کرد.

بازیکن ما را با بدترین خطاها متوقف می‌کنند، داور هیچ واکنشی نشان نمی‌دهد و آن وقت بازیکن ما بازیکن حریف را فوت می کند خطا می گیرند. در بازی با سایپا، بازیکن حریف چند متر در آفساید بود، داور آنرا اعلام نکرد. مدافع ما را طوری می زنند که چند متر پرت می شود، خطا نمی گیرند. خطای روی بچه های ما را بیرون محوطه جریمه اعلام می کنند.

نمی دانم در چنین فضایی نسل آینده فوتبال ما چطور بار خواهد آمد، اما این شرایط نمی تواند ادامه پیدا کند. آنهایی که از فوتبال سالم و پاک حرف می زنند، کجا هستند؟

الان صدای بسیاری مربیان در رده های مختلف درآمده است و تاکید می کنم باید به طور جدی فکری به حال این شرایط کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)