علی ضیا مجری معروف و این روزها محبوب شبکه سوم سیما که صبح به صبح با برنامه زنده و صبحگاهی ویتامین ث چیزی حدود 90 دقیقه بر روی آنتن است، در برنامه صبح امروزش صحبت های جالبی در خصوص استقلال و پرسپولیس کرد.

علی ضیا که البته از جمله مجریانی است که هوادار پرسپولیس است و از ابراز علاقه اش نسبت به تیم پرسپولیس در هیچ یک از برنامه هایش بر روی آنتن زنده صدا و سیما هم ابا ندارد، امروز طرفداری اش از پرسپولیس را صرفا به دلیل فان بودن فضای برنامه و خنثی نبودن مجری بیان کرد و گفت: من البته پرسپولیس را دوست دارم اما استقلال را هم خیلی دوست دارم و قسم می خورم اینقدر که امروز از قهرمانی استقلال خوشحال می شوم و لذت می برم، از قهرمانی پرسپولیس لذت نمی برم. علی ضیا در توجیه جمله خود نیز گفت: خب کادر مدیریتی و کادر فنی این دو تیم نیز باعث می شود که من احساساتم نسبت به این دو تیم محبوب متغیر باشد. هرچند که من آقای رویانیان را خیلی دوست دارم، اما حضور امیر قلعه نویی در استقلال و کادر مدیریتی این باشگاه باعث شده امروز برای قهرمانی استقلال بی تابی کنم.

به گزارش شبکه ایران، اما قسمت جالب صحبت های علی ضیا که در آخرین لحظات برنامه اش به زبان آورد اشاره ای بود ابتدا به خداحافظی مهدی مهدوی کیا و بعد از آن گفت: مهدوی کیا یک اسطوره برای فوتبال ایران است و در پرسپولیس در حق او ظلم و نامردی شد. من کاری ندارم کی… ولی هر کسی در حق مهدوی کیا ظلم کرده بسیار نامرد است. ضیا که اشاره مستقیمی به یحیی گل محمدی می کرد سرانجام طاقت نیاورد و برنامه اش را با این جمله تمام کرد: آقای گل محمدی شما باعث رفتن مهدوی کیا از فوتبال شدی؟ شما هم اشتباه کردی. اشتباه بزرگی کردی. چون مهدوی کیا ارزشش خیلی بیشتر از این حرفهاست. واقعا امیدوارم امروز استقلال قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)