پرسپولیس نیوز : مهاجم پرسپولیس گفت:برادرم خیلی بدشانسی آورد.

مهدی طارمی در گفت و گویی درباره پیشنهاد باشگاه چینی اظهار داشت: من حرفی درباره این پیشنهادها ندارم. فقط روی قهرمانی پرسپولیس و بازی های تیم تمرکز کرده ام.درباره پیشنهادات مطرح شده اولا من قرارداد دارم و این پیشنهادات باید به باشگاه ارائه شود و گذشته از آن خودم اصلا به این چیزها فکر نمی کنم و مبلغ آن هرچقدر هم که می خواهد باشد برایم مهم نیست. در حال حاضر همه فکر من کمک کردن به تیم است تا قهرمان شویم آن هم با اقتدار که دل هواداران ما شاد شود.امیدوارم وز بازی تراکتور یک ورزشگاه کاملا قرمز را ببینیم.
بازیکن بوشهری پرسپولیس درباره سفرش به بوشهر گفت:هیچ جای دنیا کنار پدر و مادر نمیشود،وقتی می آیم مادرم غذای مورد علاقه من را درست می کند و با روحیه خوب به تهران باز می گردم.دستپخت مادرم بخصوص قیمه بوهری او عالی است که من هیچ غذایی را با این قیمه مادرم عوض نمی کنم.هر چه دارم از دعای خیر فرشته های زندگی من که پدر و مادرم هستند می باشد و باید تا می توانم به انها خدمت کنم.
طارمی درباره مصدومیت محمد برادر بزرگترش که در ایرانجوان بازی می کند گفت:بنده خدا محمد بدشانسی آورد ،اینجا که پولی نیست و بچه همه یک جورهایی مفتی بازی می کنند .امیدوارم خیلی زود برگردد چرا که لیاقت محمد بازی در لیگ برتر است.
دیدن دوستان قدیمی و رفتن سر تمرین تیم پیشکسوتان پاس بوشهر که پدرم در آنجا تمرین می کند هم برایم جذاب بود.بالاخره من از همین مردمم و روزی به بوشهرباز می گردم.دلم می خواهد هر وقت وارد بوشهر می شوم از مشکلات مالی تیمهای مختلف استان چیزی نشنوم. حق استان ما و فوتبالش بیش از اینهاست
طارمی در حضور دو روزه اش در بوشهر به مدرسه فوتبال ستارگان رفت که با استقبال فوق العاده نونهالان بوشهری روبرو شد.وی در جمع آنها حاضر شد و جالب اینکه یکی از بازیکنان که علاقه عجیبی به ستاره بوشهری داشت در حالی که باور نداشت طارمی را ببیند اشک ریخت و عنوان کرد:آقای طارمی خودت هستی خدایا شکرت .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)