پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم ملی گفت:پست من فوروارد است و باید گل بزنم.

مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی درباره حضورش در تیم ملی بیان داشت:من در دوره قبلی هم در اردوی تیم ملی حضور داشتم.در رقابت های لیگ سعی کردم خوب کار کنم.خدا را شکر به تیم ملی دعوت شدم.خوشحالم برای پرسپولیس هم خوب کار کردم و از این هم خوشحالم که کی روش من را دید.

وی درباره اینکه آیا در تیم ملی هم مثل پرسپولیس در گلزنی موفق خواهد بود یا نه گفت:پست من فوروارد است و باید گل بزنم.امیدوارم این کار را در تیم ملی هم انجام بدهم.

طارمی درباره رقبای خود در تیم ملی اظهار داشت:همه نفراتی که دعوت شدند بازیکنان خوبی بودند.هر کسی دعوت می شود نشان می دهد پتانسیلش را داشته است و مهاجمان بسیار خوبی در این دوره در تیم ملی حضور دارند.

مهاجم پرسپولیس درباره جایگاه سرخپوشان در لیگ و سه بازیکنی که از این تیم به تیم ملی دعوت شدند گفت:درست است ما از لحاظ نتیجه گیری ضعیف بودیم اما از نظر فنی خیلی خوب کار کردیم و جزو سه،چهار تیم اول لیگ بودیم.به همین دلیل سه بازیکن از تیم ما به تیم ملی دعوت شدند.

طارمی درباره بازی با گوام اظهار داشت:اکنون نمی شود گفت بازی آسانی پیش روی ما قرار دارد.اگر آنها را دست کم بگیریم بازی برایمان سخت می شود.مثل بازی با ترکمنستان که فکر می کنم دست پایین گرفتیم و باعث شد که بازی را با نتیجه مساوی به پایان رسانیم.

وی درباره اینکه گفته می شود او و امید عالیشاه در پرسپولیس به هم پاس نمی دهند گفت:اتفاقا ما خیلی به هم پاس می دهیم.در مسابقه با ذوب آهن سه موقعیت و در برابر سپاهان هم همین تعداد فرصت را ایجاد کردیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)