پرسپولیس نیوز: مهاجم تیم پرسپولیس گفت:انتظار دارم هواداران تحت هر شرایطی از ما حمایت کنند.
 
مهدی طارمی درباره انتخابش به عنوان بهترین مهاجم لیگ برتر در فصل گذشته اظهار داشت:شاید دیگران هم حق داشتند که عنوان بهترین مهاجم را از آن خود کنند.اما خوشحالم در اولین سال حضورم در پرسپولیس،به این افتخار دست یافتم.در حالیکه از لیگ یک به این تیم آمدم.
 
وی درباره شرایط پرسپولیس گفت:ما همه تلاشمان را برای موفقیت پرسپولیس کرده ایم.بازیکنان خوبی گرفته ایم.به طور حتم در این فصل برنده یکی از دو جام خواهیم بود.البته انتظار دارم هواداران تحت هر شرایطی از ما حمایت کنند.
 
طارمی درباره اینکه نامش جزو کاندیداهای برتر بهترین بازیکن فصل هم قرار گرفته است اظهار داشت:خدا را شکر توانستم در بین چند بازیکن برتر فوتبال ایران قرار بگیرم.شاید حتی در رویاهایم هم به این مساله فکر نمی کردم که صاحب چنین افتخاری شوم.
 
وی افزود: من خیلی تلاش کردم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم و امیدوارم بتوانم در تیم ملی به یک جایگاه خوب رسیده و در ادامه راه راهی فوتبال اروپا شوم. 
 
طارمی درباره اینکه گفته می‌شود پرسپولیس در یارگیری خوب عمل نکرده اظهار داشت: ما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کردیم. فصل پیش هم خیلی‌ها منتقد مهدی طارمی و احمد نوراللهی بودند اما دیدید که ما فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. الان هم زمان خوبی برای قضاوت در مورد پرسپولیس نیست نباید عملکرد بازیکنانی را که هنوز فرصت بازی در لیگ را پیدا نکردند، نقد کرد. انشاءالله فصل شروع شود و ما با انجام بهترین بازی‌ها بتوانیم یک جام به دست بیاوریم.
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)