پرسپولیس نیوز : مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:ترجیح می دهم برای موفقیت به اروپا بروم تا یک تیم حوزه خلیج فارس.

مهدی طارمی در خصوص آخرین وضعیت تیمش   اظهار داشت: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم. تیم تمرینات خیلی خوبی را پشت سر می گذارد و امیدوارم در روزهای آینده بتوانیم به آمادگی صددرصد برسیم و با شروع مسابقات بتوانیم حضور قدرتمندی در رقابت ها داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از باشگاه کویتی هنوز هم خبری هست یا خیر، خاطرنشان کرد: دیگر به پیشنهاد این تیم فکر نمی کنم و تمرکزم روی تیم خودم است چون الان فقط باید به موفقیت تیم پرسپولیس فکر کنم. ترجیح می دهم برای موفقیت به اروپا بروم تا یک تیم حوزه خلیج فارس. امیدوارم بتوانم با درخشش در پرسپولیس یک روز به خواسته ام برسم.

مهاجم تیم پرسپولیس در خصوص دیدار دیروز تیم ملی مقابل عراق بیان داشت: واقعا از فکر کردن به بازی دیروز هم سرم درد می گیرد. بچه ها خیلی خوب بازی کردند و واقعا حق شان بود که عراق را شکست دهند اما متاسفانه بچه ها با بدشانسی روبه رو شدند و داور هم نقش بسزایی در پیروزی عراقی ها داشت.

طارمی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی جای تو در تیم ملی خالی بود، عنوان کرد: تمام بچه های تیم ملی زحمت خود را کشیدند و من هم تلاش می کنم تا در اردوهای بعدی در ترکیب حضور داشته باشم. این صلاحدید کی روش بود که من دعوت نکند و به تصمیم وی احترام می گذارم. امیدوارم آنقدر در لیگ بدرخشم و در تیمم بتوانم پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)